Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 10 greseli care iti pot ruina cariera

Tags: lider bun, glume proaste, comentarii rasiste

Trebuie sa fii privit ca un lider pentru a putea fi promovat la locul de munca, arata un studiu pe termen lung realizat de compania CTI in parteneriat cu Marie Claire magazine.
Studiul a fost facut pe un esantion de 4000 de persoane cu studii superioare, dintre care 268 de respondenti sunt directori executivi. Se stie ca pentru a fi un lider trebuie sa ai abilitati foarte bune de comunicare dar si un aspect placut. Este foarte bine daca te numeri printre persoanele care detin aceste abilitati, insa nu iti vor asigura si succesul. In schimb greselile tale te vor dezavantaja in cariera ta de om de afaceri. Ce trebuie sa faci pentru a evita ruinarea carierei tale? Studiul a descoperit 10 greseli grave: 
 
1. Comentariile rasiste
 
Dintre directorii intervievati au raspuns ca o greseala majora o reprezinta comentariile rasiste. Acest lucru a fost afirmat in proportie de 72% de catre barbati si 70% de catre femei. Aceste remarci pot jigni cu usurinta.
 
 
2. Glumele facute pe seama celor de culoare
 
A doua greseala este similara cu prima. Atunci cand faci glume nepotrivite oamenii se simt lezati si inconfortabil. Aproximativ 61% din persoanele care au participat la acest studiu sunt de acord cu aceasta afirmatie.
 
 
3. Plansul
 
Nu conteaza daca motivele pentru care plangi sunt negative sau pozitive, pur si simplu este considerata o greseala majora in meseria de lider. Mai mult decat atat, aceasta greseala este mai asupru criticata atunci cand o fac barbatii. 59% afirma ca aceasta greseala face femeile sa nu arate foarte bine, in timp ce 63% cred ca aceast lucru poate fi considerat greseala doar pentru barbati. "Trebuie sa fii capabil sa iti controlezi emotiile", potrivit concluziei la care s-a ajuns in urma studiului intocmit.
 
4. Lucrurile care te fac sa par needucat
 
Directorii executivi spun ca este important pentru lider sa se poarte cu manusi atat cu clientii cat si cu cei din echipa sa. Orice replica aiurea poate fi taxata foarte aspru. Incearca sa fii amabil cu toata lumea.
 
5. Injuraturile
 
Aceasta actiune este considerata complet nepotrivita pentru un profesionist asa cum trebuie sa fie un lider. 
 
 
6. Flirtul
 
Chiar daca unii oameni sunt de parere ca flirtul iti poate aduce succesul mult mai repede decat daca ai o relatie profesionala serioasa cu cei din acest domeniu, cea mai importanta lectie pe care liderii trebuie sa o invete este aceea ca viata personla nu trebuie nicodata confundata cu cea profesionala.
 
 
7. Gesturile inestetice
 
Esti agitat tot timpul si obisnuiesti sa te scarpin, sa iti aranjezi parul in continuu fara sa iti dai seama. Ceilalti observa aceste lucruri, desi tu nu iti dai seama in momentul in care le faci. Incearca sa te concentrezi si sa iti invingi emotiile pentru a fi un bun lider.
 
8. Evitarea contactului vizual
 
Expertii in limbajul trupului sunt de parere ca atunci cand ai contact vizual cu cineva iti poti da seama daca acea persoana minte sau are ceva de ascuns. Mai mult decat atat, atunci cand esti intr-o intalnire de afaceri si nu pastrezi contactul vizual cu ceilalti dai impresia ca nu esti interesat de lucrurile care se discuta.
 
 
9. Incoerenta
 
Daca nu poti emite un mesaj succint si coerent nu vei lasa o impresie prea buna. Incearca sa te concentrezi si sa iti faci un discurs bine pus la punct. Regizeaza-ti fiecare sedinta, astfel incat sa fii pregatit. De asemenea, poti face exercitii in fata oglinzii pentru a nu te mai intimida atunci cand oamenii se uita la tine si asteapta sa le vorbesti.
 
10. Chicotitul si vocea isterica
 
Directorii executivi afirma ca vocea isterica reprezinta o problema pentru barbati, in timp ce chicotitul si rasul  sunt greseli pe care femeile le fac adesea. Incearca sa gasesti un ton potrivit pe care sa vorbesti si sa nu te amuzi la orice gluma pe care ceilalti probabil nici nu o baga in seama.
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0