Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vezi dincolo de limite, campania cu un reach de peste 2.5 milioane de oameni

Tags: vezi dincolo de limite, biciclist, florin georgescu, campanie virala, jocurile olimpice

Nu-i putin lucru ca o campanie sa ajunga la urechile a peste 2.5 milioane de oameni, iar ecourile ei sa depaseasca granitele tarii. Cu peste 15.000 de fani adunati intr-o singura luna, cu peste 200 de mesaje de sustinere si 10.000 de articole si comentarii in presa straina, pe bloguri si Facebook campania "Vezi dincolo de limite" este un succes romanesc devenit viral.
Campania a fost conceputa de Webstyler+GMP pentru brandul Dolce Sport, aflat sub umbrela Romtelecom, ca un manifest pentru depasirea limitelor, in contextul Jocurilor Olimpice de la Londra.
 
Ideea campaniei a fost de a provoca un biciclist cu deficit vizual (Florin Georgescu) sa parcurga intregul drum din Romania si pana la Jocurile Olimpice de la Londra pe bicicleta, pentru a demonstra ca acolo unde exista vointa, nu exista limite si pentru a sustine astfel spiritul olimpic.
 
Intregul drum trebuia parcurs in 20 de zile, pentru a ajunge la Londra in timpul Olimpiadei, intreaga experienta fiind filmata cu o mini-camera video montata pe casca lui Florin Georgescu, informeaza un comunicat de presa al agentiei.

Intreaga campanie s-a concentrat pe doua aspecte:
• crearea unui continut editorial care sa inspire oamenii (inclusiv media) si care apoi sa fie transmis viral;
• crearea unor instrumente virtuale prin care oamenii sa-l poata sustine pe Florin si sa poata interactiona cu acesta.

Campania s-a derulat exclusiv in mediul online, prin intermediul site-ului VeziDincoloDelimite.ro si a paginii de Facebook dedicate, prin intermediul carora oamenii puteau urmari experienta lui Florin, il puteau sustine si puteau viraliza campania. De asemenea, puteau interactiona cu el printr-o aplicatie de mobil prin care putea raspunde mesajelor audio de sustinere, primite pe site.

Odata devenita virala, campania a avut ecouri pana la New York, Florin fiind intervievat de catre postul NBC, care a publicat un articol impresionant despre efortul sau. De asemenea, campania a avut numeroase ecouri si in presa europeana.

Succesul campaniei "Vezi dincolo de limite” a atras dupa sine cateva premii nationale si intrenationale. Astfel, la "Internetics", campania a obtinut medalia de bronz, iar la festivalul de publicitate Golden Drum, a fost recompensata cu Silver Drum la sectiunea Public Relations.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant