Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Viral romanesc cu 1 milion de vizualizari. Vezi ce reclama a reusit performanta

Tags: viral, reclama, viral romanesc, duraziv, rockeri, par, propaganda

Va mai amintiti celebrul filmulet cu delfinii maidanezi din Dambovita? In vreme ce unii chiar au inghitit galusca, altii mai perspicace si-au dat seama ca e doar o altfel de reclama la covrigii de Buzau. Una peste alta insa, clipul a adunat vreo 500.000 de vizualizari pe YouTube. Dar asta e o nimica toata fata de cel mai recent viral comercial romanesc, la o vopsea de dat cu parul.
Da, ati citit bine, este vorba despre o vopsea de dat cu parul, pe numele ei Duraziv. Este acea vopsea pentru care agentia Propaganda a creat, cu bani putini si multa inspiratie, un clip comercial devenit viral.

Clipul ii are ca protagonisti pe trei rockeri care vopsesc peretii unei camere de camin cu ajutorul propriei podoabe capilare. Scopul a fost acela de a promova beneficiul principal al vopselei Duraziv, faptul ca e ecologica si, in consecinta, mai putin daunatoare pentru organism decat alte produse similare de pe piata.

“Ce inseamna o vopsea ecologica? Nu ataca mainile, plamanii si nici… parul. Asa am ajuns la rockeri – o categorie de oameni care tin foarte mult la parul lor. Daca ei au incredere sa isi dea cu Duraziv Fara Miros pe par, atunci cu siguranta vopseaua e “sanatoasa”. Unde mai pui ca ei stapanesc si o metoda excelenta de aplicare a vopselei, prin headbanging (dat din cap)” spune Dragos Musat (Online Creative & Producer Propaganda).

Lansat pe YouTube in luna martie a acestui an, filmuletul comercial a depasit 1 milion de accesari oficiale, devenind cel mai vizualizat viral romanesc. Pe langa acestea, clipul a fost vizualizat de alti 4,4 milioane de utilizatori, in urma preluarii sale de catre cel mai mare canal de virale de pe Youtube – Ray William Johnson, in cadrul caruia a fost prezentat si comentat de Jason Biggs, actorul din American Pie.

Mai mult decat atat, viralul autohton a ajuns sa fie preluat de diverse bloguri si pagini de Facebook unde a adunat sute de comentarii. Luand in calcul si cele aproximativ 500.000 de vizualizari pe diferite alte conturi de pe internet, clipul a depasit de fapt 6 milioane de utilizatori in online, iar cifrele inca mai cresc, potrivit agentiei Propaganda.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0