Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Viralele lui 2012: Cele mai tari reclame de pana acum

Tags: reclame, 2012, cele mai bune, virale, tnt, m&m, super bowl, the bark side

In privinta reclamelor, se pare ca am inceput anul in forta. Cea de-a 46-a editie a Super Bowl a constituit pretextul si contextul potrivit pentru lansarea unor clipuri publicitare demne de toata atentia. Care atentie se poate masura cu usurinta in sutele de mii si chiar milioanele de vizualizari de pe YouTube. Veti zambi larg, pe alocuri veti rade copios, veti trai suspans si veti fi emotionati pana la lacrimi. Sunt viralele lui 2012 – cele de pana acum. Sa le vedem.
Tic Tac, „La Pire Haleine du Monde” (4.782.279 vizualizari YouTube) – Un flash mob frantuzesc de senzatie si cu multe lesinuri.

 
Nike, „Make It Count”  (6.249.734 vizualizari YouTube) – Lui Casey Neistat i s-a pus la dispozitie un anume buget pentru a realiza o reclama la Nike, insa acesta a luat banii si a fugit in lume. Filmuletul rezultat face mai mut decat orice reclama.

 
Mercedes, „Invisible Mercedes” (9.502.344 vizualizari YouTube) – Producatorul de automobile german a creat prima masina “invizibila”. Si i-a facut si reclama pe masura.

 
Volkswagen, „The Dog Strikes Back” (14.892.403 vizualizari YouTube) – A trebuit sa se ridice la asteparile unui public indragostit de reclama de anul trecut de la Super Bowl, celebra „The Force”. In ce masura a reusit, judecati voi.  
 

Cartier, „L'Odyssée de Cartier” –(15.432.343 vizualizari YouTube) – 165 de ani de istorie a brandului Cartier in 3 minute si jumatate de publicitate fantezista.  

 
Honda, „Matthew's Day Off” (15.907.260 vizualizari YouTube) – Oricine are dreptul la o zi libera si chiar la una nascuta din minciuna. Mattthew Broderick se afla in prim plan.


Google, „Project Glass: One day...” (15.939.945 vizualizari YouTube) – 2 minute si jumatate din viitor.

 
Volkswagen, „The Bark Side” - Commercial Teaser (16.531.895 vizualizari YouTube) – O haita de caini care latra, la propriu, „Marsul Imperial” din Razboiul Stelelor.

 
M&M, "Sexy and I Know It" (21.562.109 vizualizari YouTube) – Orice ar face, orice ar spune bomboanele M&M isi pastreaza mereu doza de umor.

 
TNT, „We Know Drama” (34.608.296 vizualizari YouTube) – O simpla apasare de buton aduce drama direct in strada. Dupa „The Force” (Volkswagen), este cel mai vizualizat clip din toate timpurile.  

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0