Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

12 povesti nebune, nebune despre clienti care au incercat sa returneze haine purtate, stricate sau patate

Tags: clienti, retururi, bani, haine, cumparaturi, bloomingdale's

Se pare ca, daca faci destul scandal si exact asa cum trebuie, poti UNEORI returna chestii vechi si scarboase pe care magazinele nu ar trebui, in principiu sa le accepte. Va prezentam mai jos catve intamplari de la case mari din New York City.
1. White House Black Market
 
Politica: Retururile trebuie facute in termen de 60 de zile de la cumparare. Articolele nu trebuie purtate sau spalate. 
Pledoarie: "O femeie a incercat sa returneze o pereche de blugi pe care o luase cu ceva timp in urma. Nu mai avea chitanta, nici eticheta si pantalonii erau patati peste tot. A pretins ca petele nu au fost facute de ea si ca colega de camera i-a imprumutat... fara sa ceara voie".
Verdict: Respins.
 
2. BCBG Max Azria
 
Politica: Retururile pot fi facute in termen de 10 zile de la cumparare, pentru ca obiectele sa fie schimbate la magazin. Nu se dau banii inapoi decat in cazul cumparaturilor online.
Pledoarie: "Era in jurul Craciunului si o femeie a intrat plangand in magazin, cerandu-si banii inapoi. I-am spus care este politica noastra si ea a plecat. A doua zi s-a intors si a chemat politia".
Verdict: Acceptat.
 
3.
 
Pledoarie: "O clienta a cheltuit 17.000 de dolari intr-o zi. S-a intors a doua zi cu un bilet de la psihiatru prin care ni se spunea ca e dependenta de cumparaturi si trebuie sa returneze achizitiile".
Verdict: Acceptat.
 
4.
 
Pledoarie: "Povestea mea favorita este cea a unui tip care a intrat in magazin si a cumparat articole pentru amanta de 5.000 de dolari. El mi-a spus ca sunt pentru amanta. L-am ajutat sa aleaga, dar s-a intors dupa trei zile. Femeii nu i-a placut nimic".
Verdict: Respins, dar exista si o morala a povestii, caci barbatul le-a dat celor trei vanzatoare tot ce a cumparat.
 
5. Lucky Brand Jeans
 
Politica: Retururile sunt acceptate in termen de 30 de zile de la cumparare, pentru a primi toti banii inapoi.
Pledoarie: "Oamenii vin tot timpul sa inapoieze blugii purtati. Unii chiar dau drumul la tiv si vor si banii inapoi".
Verdict: Respins.
 
6. Aerosoles
 
Politica: Retururile trebuie facute in termen de 30 de zile, daca articolele nu au fost purtate sau deteriorate. Este nevoie de chitanta.
Pledoarie: "Unul din produsele noastre cele mai populare este o gheata de piele intoarsa pana la genunchi. Am vandut sute de perechi si nu am avut nicio plangere. Intr-o zi, o doamna intra in magazin incaltata cu o pereche, una dintre ghete fiind rupta intr-o parte. Le avea de un an si, cand nu am vrut sa le primim inapoi, a facut un scandal monstru spunand ca e din fabricatie".
Verdict: Acceptat.
 
7.
 
Pledoarie: "I-am tot explicat politica noastra acestei cliente extrem de nervoase, dar ea nu si nu. A dat cu pumnul de tejghea si ne-a zis ca politica ei este sa nu fie trasa in piept. Mi-a aruncat in ochi cu cardul de credit si a rasturnat si un raft cu pantofi, in timp ce se indrepta spre usa".
Verdict: Respins.
 
8. Bloomingdale's
 
Politica: Returul sau schimbul a celei mai mari parti din marfa se face oricand dupa ce aceasta a fost cumparata. Toti banii se dau inapoi. (Este una dintre cele mai amiabile politici din bransa.) 
Pledoarie: "Aveam o clienta pe care o ajutam mereu sa-si aleaga haine. In cele din urma, am aflat ca venea la magazin cand nu eram eu de serviciu si returna hainele purtate, cu eticheta intacta insa".
Verdict: Acceptat.
 
9.

Pledoarie: "Sezonul balurilor de sfarsit de liceu este un cosmar. Fetele se intorc sa returneze rochiile patate de transpiratie care miros ingrozitor a bere si tutun".
Verdict: Acceptat.
 
10. Kate Spade
 
Politica: Retururile trebuie facute in termen de 30 de zile. (sau 14 zile pentru cele de la reduceri.) 
Pledoarie: "O femeie venea aproape in fiecare saptamana sa returneze lucruri pe care le cumpara online. Numai ca toate miroseau a naftalina. In cele din urma, i-am spus ca nu mai putem pune in vanzare ce ne aduce ea inapoi".
Verdict: Acceptat, o vreme.
 
11. J.Crew
 
Politica: Retururile trebuie facute in termen de 30 de zile, iar articolele trebuie sa fie nepurtate, nespalate si nedeteriorate. E nevoie de eticheta pentru articolele cumparate cash sau cu cecuri.
Pledoarie: "Multe studiouri vin sa cumpere haine de aici. De exemplu, Disney cumpara articole pentru actori de purtat la filmari si apoi le returneaza. Asa ca apar si studiouri inexistente. Odata, un tip a venit sa dea inapoi hainele cumparate, spunand ca tocmai a incheiat filmarile in care cele doua actrite principale (ambele marimea 42) participau la o expeditie importanta in Etiopia".
Verdict: Acceptat, dar individul a fost inclus pe lista persoanelor non grata.
 
12. American Apparel
 
Politica: Retururile pentru schimburi in magazin trebuie facute in termen de 45 de zile, cu exceptia costumelor de baie, a chilotilor, articolelor la reducere, a celor vintage, a cosmeticelor si produselor de ingrijire.
Pledoarie: "Niste turisti francezi s-au trezit ca vor sa schimbe niste salopete de genul celor purtate sub tutu. Au tipat o ora intreaga la noi in franceza si abia i-am convins sa sune la servicii clienti, pentru a da de cineva cu care sa se-nteleaga".
Verdict: Acceptat.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016