Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandurile sunt incurajate sa ofere servicii de calitate, nu doar oferte speciale

Tags: brand, loialitate fata de brand, relatii cu clientii, programe de loializare, consumatori, servicii de calitate

Loialitatea fata de brand nu mai este nici pe departe ce era odinioara, reiese dintr-un studiu recent realizat de compania de consultanta Accenture si relatat de Marketing Week. Aproximativ 55% dintre consumatori au apelat la serviciile unui alt brand decat cel obisnuit in ultimul an.
Conform studiului, 21% dintre cei intervievati si-au schimbat preferintele in ceea ce priveste magazinele de retail frecventate, 17% au apelat la serviciile unei alte companii de servicii si 14% s-au alaturat unei alte banci din cauza serviciilor de relatii cu clientii care lasau mult de dorit si ca urmare a influentei exercitate de familie, prieteni si, nu in ultimul rand, de internet.
 
Consumatorii se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile apropiatilor cand vine vorba de alegerea unui brand, acestea avand un impact major asupra deciziei finale.
 
Consumatorii nu renunta la serviciile unei anumite companii cu care s-au obisnuit doar pentru ca exista o oferta mai convenabila pe piata, calitatea serviciilor oferite fiind asadar mai importanta pentru majoritatea clientilor. Cu toate acestea, doar 11% dintre cei intervievati au declarat ca ar renunta imediat la serviciile unei companii daca s-ar confrunta cu servicii de customer service de proasta calitate.
 
83% dintre consumatori au declarat ca s-ar grabi sa spuna si altora despre experientele negative avute cu un brand, iar 50% au afirmat ca noile tehnologii aparute au imbunatatit experienta pe partea de customer service.
 
Brandurile ar trebui sa acorde o atentie deosebita si programelor de loializare a clientilor, deoarece s-a demonstrat ca acestea nu isi duc la indeplinire scopul. Trei sferturi din cei intervievati au declarat ca se simt frustrati atunci cand informatiile furnizate unor astfel de programe de loializare nu sunt folosite in mod corespunzator.
 
"In ultimii 20 de ani, totul s-a bazat pe experienta consumatorului. In urmatorii 10 ani, brandurile care vor domina piata vor fi cele care pot utiliza in mod eficient datele si care pot prezice comportamentul consumatorului," ne spune Les Bayne, director in cadrul departamentului de relatii cu clientii al companiei Accenture.




 
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0