Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Bugetele publicitarilor incep sa se mute din print in online, dar avantul nu este suficient de serios

Tags: buget, publicitate, reclame, online, sua

Consumatorii petrec mult mai mult timp online decat in print, dar dolarii nu-i urmeaza. Cheltuielile pe publicitatea online vor creste, anul acesta, cu peste 20% numai in Statele Unite si va continua sa creasca in acelasi ritm in urmatorii trei ani, conform unor estimari ale eMarketer.
Dar de unde vin acesti dolari digitali? In timp ce unii marketeri planuiesc sa aloce bani suplimentari mediului online, majoritatea vor translata dolarii din media traditionale spre canalele de pe internet.
 
Este evident ca bugetul printului va suferi din ce in ce mai mult in urma acestei schimbari de trend. eMarketer prezice ca publicitatea in reviste si ziare va scadea direct proportional cu cheltuielile publicitatii digitale. In 2011, publicitatea pe internet este deja al doilea mediu ca importanta a promovarii, dupa televiziune. 
 
In continuare insa, bugetul de publicitate pentru ziare si reviste este cu patru miliarde mai mare, in SUA. Anul urmator, situatia va fi exact pe dos. Marketerii vor cheltui cu 2,9 miliarde de dolari mai mult pe reclama pe internet decat pe cea in print.
 
In vreme ce consumatorii alocau, in 2010, o perioada cu 25% mai mare din timpul destinat consumului media online, publicitarii au alocat numai 17% din bugetele lor acestui mediu.
 
Chiar si in acest an, numai 19,9% din dolarii din publicitate merg online, fiind inca in urma nivelurilor de consum de anul trecut.
 
Intre timp, pe masura ce atentia consumatorilor se instraineaza de print, cheltuielile de publicitate asociate acestui mediu raman disproportionat de mari. Oamenii cheltuiau 4,9% din timpul lor citind ziare, in 2010, dar marketerii au alocat 14,9% din buget acestui mediu. Cand vorbim de reviste, contrastul este la fel de dramatic: oamenii au alocat doar 3,3% din timpul destinat consumului media revistelor, dar bugetul de publicitate a fost de 9,6%.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 2 comentarii

Abrogantul 03-Aug-2011 10:05:07
Asta imi aminteste de amorsarea si perseverarea intr-o greseala manageriala clasica dupa Koetler: alocarea resurselor cu prioritate spre ceea ce nu a functionat cum am estimat noi!
Pana la un punct sunt de acord ca noile trenduri vor redirectiona investitiile in publicitate si toata cheltuiala aferenta, dar sa jonglezi cu cifre comparative intre print si online este riscant, deoarece costurile pe fiecare mediu sunt specifice si greu de comparat. Aranjarea "bitilor" pentru un add online nu se compara nicicum cu vechea industrie: taiem copacii, facem hartie, cumpram cerneala, depasim greve tipografilor si restul!
Adrian Popescu 26-Iul-2011 22:50:09
Publicitarii ? La munca cimpului cu ei . Aceea e o munca nobila nu ceea ce fac ei . Nu merita piinea pe care o maninca.....

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016