Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat de serioasa este investitia in social media in Romania? 22% dintre companii apeleaza la agentii specializate in domeniu

Tags: agentii social media, investitii social media, romania, studiu gfk

Companiile romanesti isi apleaca tot mai mult atentia catre zona de social media dat fiind faptul ca este un mediu de comunicare la indemana si cu priza la marele public. Iar acest lucru se vede si din faptul ca multe dintre ele aleg sa lucreze pe aceasta linie in mod profesionist si apeleaza la serviciile agentiilor de social media.
Un studiu realizat de GfK Romania arata faptul ca 22% dintre companiile care au desfasurat activitati de social media au lucrat cu agentii de specialitate. Motivele unei astfel de alegeri tin de experienta acestora in domeniu (49%) si de eficienta lor (11%).

In schimb, companiile care nu au apelat la agentii specializate nu au facut-o pentru ca nu au avut un buget disponibil pentru asta (48%),  au considerat ca nu este cazul (20%) sau au considerat ca au oameni care se pricep in cadrul companiei (17%).

Desi din ce in ce mai multe companii apeleaza la agentii specializate de social media, ele nu considera suficient acest lucru, constientizand importanta unei persoane de legatura intre propria companie si agentii.

"Chiar daca au apelat la o agentie externa, aproximativ 3 din 4 companii care au facut acest lucru au avut si in interior o persoana sau mai multe care sa aiba in responsabilitate activitatile de social media”, spune Traian Nastase, Online Project Manager GfK Romania.

56% dintre companiile care au avut in interiorul propriei companii persoane responsabile de activitatile de social media, au implicat in aceasta activitate 1-2 persoane. In cazul a 44% dintre ele, au implicat 3 sau mai multe persoane. Acest lucru insa denota mai degraba faptul ca nu exista persoane clar definite in companie care sa se ocupe de asemenea activitati.

Ceva mai putin de un sfert dintre companiile care au facut social media in 2011 au apelat la blogguri independente. Alegerea bloggerilor s-a facut tinand cont de numarul de vizitatori pe blog (pentru 70% dintre agentiile care au facut campanii prin bloggeri) si temele abordate (66%). Alte criterii tin de notorietatea si imaginea bloggerilor in piata, pentru aproximativ 55% dintre companiile care au apelat la bloggeri, in vreme ce 44% au tinut cont de recomandarile primite de la agentiile cu care lucreaza.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0