Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce canal social media ar trebui sa folosesti?

Tags: linkedin, google+, facebook, twitter, canale social media

Care sunt cele mai eficiente canale social media? Fiecare retea de socializare are propriul scop si exista anumite elemente de care ar trebui sa tinem cont atunci cand punem bazele unei strategii de promovare prin social media. Fiecare industrie este diferita, ceea ce inseamna ca anumite audiente vor reactiona intr-un mod mai favorabil pe o anumita retea.
Iata care sunt rezultatele studiilor realizate de site-ul de consultanta in afaceri Zintro, care a luat in considerare cele mai in voga canale social media ale momentului: Facebook, Twitter, LinkedIn si Google+.
 
1. Facebook

- are in prezent peste 845 de milioane de utilizatori
- poti interactiona cu clientii si celelalte contact intr-un mod mai personal
- paginile Facebook iti aduna la un loc toate informatiile referitoare la brand sau companie
- cei mai multi utilizatori Facebook sunt cei cu varsta cuprinsa intre 21 si 24 de ani, acest grup fiind urmat indeaproape de tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 20 de ani si de adultii ce au intre 35 si 44 de ani.
- ce ar trebui distribuit aici: postarile de pe blog, clipuri video, fotografii si raspunsuri la intrebari.
- inconvenient: incercarea de a te conecta cu cat mai multe persoane poate diminua calitatea interactiunilor.
- potrivit unui chestionar la care au raspuns 1.500 de utilizatori Facebook, 60% au declarat ca nu cunosc 20% dintre prietenii din lista si 50% au spus ca interactioneaza doar cu 20% dintre acestia.
 
2. Twitter

conform ultimelor statistici din 2012, site-ul de microblogging a ajuns la 140 de milioane de utilizatori activi, distribuindu-se aproximativ 340 de milioane de tweet-uri zilnic.
-         la data de 12 martie 2012, au fost create 572.000 de conturi Twitter
-         este reteaua de socializare ideala pentru: actualizari scurt si la obiect, monitorizarea conversatiilor referitoare la brand si gasirea de potentiali clienti.
-         arma secreta: serviciul de relatii cu clientii. Din ce in ce mai multe branduri incep sa foloseasca actualizarile de status de pe Twitter pentru adresarea problemelor clientilor in fata unei audiente.
-         femeile (54,6%) folosesc mai des Twitter decat barbatii (45,4%)
-         42,3% dintre utilizatori au varsta cuprinsa intre 31 si 49 de ani, in timp ce 41,5% au varsta cuprinsa intre 18 si 29 de ani.
-         ce ar trebui distribuit aici: link-uri catre continut relevant pentru audienta tinta, urmarirea hashtag-urilor pentru gasirea persoanelor interesate de un anumit subiect, intrebarile si interactionarile cu fiecare client in parte.
 
3. LinkedIn

- are in prezent peste 150 de milioane de utilizatori
- este reteaua ideala pentru etalarea realizarilor profesionale
- arma secreta: crearea unui grup pe care sa il poti conduce si initierea unor discutii referitoare la industria in care activezi. De asemenea, demonstrarea expertizei in domeniu prin raspunderea la intrebari.
- cine foloseste LinkedIn: 51% barbati, 49% femei, majoritatea cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani.
- ce ar trebui distribut aici: continut relevant si raspunsuri la intrebarile adresate de alti utilizatori
 
4. Google+

- o retea ce are in prezent 62 de milioane de utilizatori, inregistrandu-se zilnic 625.000 de utilizatori noi.
- este reteaua ideala pentru: initierea unor conversatii si adaugarea unor persoane specifice (adaugarea semnului + inaintea numelui pentru a ii alerta cu privire la conversatia respectiva)
- arma secreta: Cercurile – iti poti organiza contactele in grupuri si astfel poti targeta fiecare grup in parte prin mesaje specifice.
- cine foloseste reteaua: barbatii 69,62%
- tipuri de utilizatori: studenti, dezvoltatori web, profesionisti in marketing, designeri web, ingineri.
- ce ar trebui distribuit aici: idei originale, postari de blog si intrebari si raspunsuri referitoare la industria in care activezi.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

CONTESA 18-Apr-2012 16:54:18
sunt interesata de oportunitati de afaceri

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0