Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cine este regele web-ului?

Tags: facebook rege, regele internetului, studiu, nielsen

Da, probabil v-ati saturat sa tot auziti vorbindu-se despre el. Si nu, nu este Google, cel mai valoros brand al lumii. Regele internetului, asa cum a fost acesta stabilit in urma unui studiu Nielsen, este Facebook.
E adevarat, datele oferite de Nielsen fac referire la SUA, dar asta nu le face mai putin importante, dat fiind faptul ca numarul utilizatorilor de aici reprezinta cam 13% din cei peste 2 miliarde de internauti existenti la nivel mondial.    
Potrivit datelor, americanii aloca site-ului Facebook mai mult timp decat oricarei alte pagini web, mai exact, 53.5 miliarde de minute pe luna. Spre comparatie, pe site-uri ca Blogger, Twitter sau LinkedIn, americanii petrec 723 milioane de minute pe luna, respectiv 565 si 325  milioane de minute. Pe de alta parte, Yahoo, cel de-al doilea intre cele mai populare branduri, beneficiaza doar de jumatate din atentia Facebook (17,2 miliarde de minute), iar uriasul Google "abia" aduna 12,5 miliarde de minute.
Studiul mai arata ca utilizatorii aloca mai mult timp retelelor de socializare si blogurilor decat jocurilor online, email-ului sau cautarilor pe motoarele specifice. Asftel, 22,6% din timpul pe care oamenii il petrec online este dedicat unor site-uri precum Facebook, LinkedIn, Tumblr sau Blogger, 9,8% este dedicat jocurilor online, 7,6% email-ului, iar 4% cautarilor pe Google sau alte pagini similare.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0