Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cine sunt fruntasii in materie de comunicare social media

Tags: studiu social media, comunicare social media, studiu grayling, studiu pulse

Tehnologie, media si telecomunicatii. Acestea sunt domeniile in care se utilizeaza cel mai mult social media, arata datele celui de-al doilea studiu global PULSE realizat de Grayling. In plus, 83% dintre companiile din aceste trei domenii au o strategie specifica, in vreme ce doar 60% dintre companiile din sectoarele transport, auto si logistica si 68% din retail si consumer au o strategie de social media.
Pe de alta parte, 22% dintre participantii la studiu recunosc ca organizatiile lor nu au adoptat pana in prezent o strategie de comunicare pentru social media.

In acelasi timp, numai 23% dintre cei care ocupa functia de CEO se implica personal in promovarea companiei folosind social media – prin intermediul unui blog, folosind Twitter sau o alta platforma de comunicare - in timp ce 44% dintre acestia nu se implica deloc.

„Decalajul dintre companiile care au o strategie pe social media si cele care nu au o astfel de strategie este din ce in ce mai mare. Este uimitor faptul ca 22% dintre companiile incluse in studiu nu au nici o strategie pe social media, in timp ce la capatul opus, 71% au o strategie complet integrata, care le permite sa abordeze intr-un mod eficient reputatia companiei in acest mediu. Ce inseamna acest lucru pentru cei care nu au o astfel de strategie? Numai in timp vom putea afla ce impact va avea acest lucru asupra companiilor. Mi se pare ca isi asuma un risc imens”, spune Victor Benady, (Director Global pentru Social Media).

Printre cele mai frecvente obiective ale strategiilor de comunicare in social media se numara "cresterea reputatiei" (21,4%) si „cresterea vizibilitatii” (22,1%). "Cresterea vanzarilor” a fost mentionata ca principal obiectiv de doar 11% dintre respondenti, in timp ce 10 % dintre acestia urmaresc "imbunatatirea relatiilor cu clientii".
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0