Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comertul online in 2012: Traficul si vanzarile au crescut considerabil

Tags: studiu 2012, google, comert online, date comert online, date magazine online

Anul 2012 a fost unul benefic pentru comerciantii online, majoritatea magazinelor virtuale inregistrand deopotriva o crestere a traficului si a vanzarilor. Si toate astea in conditiile in rata de conversie a fost in multe cazuri de doar 1,5%, conform unui studiu realizat de Daedalus pentru Google.
In general, valorea cosului online s-a situat intre 101 si 300 de lei. Acesta este cazul a 53% dintre respondeti, in vreme ce aproape un sfert dintre ei (22,4%) au cheltuit peste 300 lei.

Barbatii au cumparat in general produse din categoria IT&C, iar femeile produse care tin de sanatate si infrumusetare, de familie si de petrecerea timpului liber.

Desi am fi tentati sa credem altfel, nu exista o diferenta majora intre traficul inregistrat de magazinele online in timpul saptamanii si in weekend. Astfel, in timpul saptamanii marea majoritate a site-urilor de comert online (50%) au pana la 200 de vizitatori unici pe zi, proportie care creste cu doar 2% in weekend.



Exista doua mari intervale de timp cand clientii dau navala la cumparaturile online: dimineata tarziu (9.00 - 12.00) si seara tarziu (18.00 – 22.00). In aceste intervale orare peste 40% dintre cei care viziteaza magazinele online fac si achizitii.

In aproape 50% din cazuri, rata de conversie a magazinelor online este mai mica de 1,5%. Cu toate acestea, comparativ cu 2011, vanzarile magazinelor online au crescut cu peste 50%, in special la produse de sanatate si infrumusetare. Comerciantii online care au inregistrat un trafic zilnic intre 201 si 1.000 de vizitatori unici au avut parte de o crestere cu peste 50% a vanzarilor in 2012.



Aceasta crestere a vanzarilor este pusa pe seama activitatilor de SEO (50%), dezvoltarea gamei de produse (45,5%), promovarea prin Google Adwords (42,7%), promovarea prin intermediul retelelor sociale (31,8%) si promovarea produselor prin intermediul platformelor ce compara preturi.



Cand vine vorba despre utilizarea instrumentelor de marketing majoritatea (87,4%) apeleaza la tehnici de SEO si promovarea pe retele sociale (87,4%). Acestea sunt urmate de comparatii efectuate pe site-urile specifice  (86,2%) si publicitate online preplatita (82,2%).


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0