Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Companiile din domeniul tech sunt primele in Topul increderii la nivel global

Tags: barometru de incredere, industrii, companii, domenii de activitate, edelman

Domeniul tehnologic se afla pe primul loc in ceea ce priveste increderea acordata de consumatori. Si asta pentru al doilea an consecutiv, potrivit Barometrului de Incredere pe 2013 realizat de Edelman.
Mai exact, 77% dintre cei intervievati au declarat ca au cea mai mare incredere in companiile din industria tech. Acestea sunt urmate in top de companiile din domeniul auto (69%) si cele din domeniul mancarii si al bauturilor racoritoare (66%).

„Prin specificul lor, companiile ce activeaza in domeniul tehnologic anticipeaza si rezolva problemele consumatorilor. De asemenea, intr-o lume in care tehnologia este cea care inlesneste conexiunile umane, companiile din acest domeniu primesc laudele pentru ca fac posibile aceste conexiuni. Astfel, se creaza un efect de halo pentru intreaga industrie in sine”, explica Ben Boyd, Director Edelman, citat de Mashable.

Rezultatele Barometrului de Incredere, bazat pe un studiu la care au participat 31.000 de persoane din 26 de tari, au fost date publicitatii in cadrul Forumului economic de la Davos (Suedia).

Datele au relevat, de asemenea, ca increderea populatiei in institutiile media a crescut comparativ cu anul precedent. Si totusi, ele se afla inca sunt ONG-uri in materie de incredere.

71% dintre respondentii din tarile emergente au admis ca au incredere in informatiile generate de motoarele de cautare, 65% au incredere in media traditionala, iar 58% in social media.

In tarile dezvoltate insa, doar 47% din populatie are incredere in motoarele de cautare si aproape 26% in social media.  

Increderea in industrii



Increderea in media
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0