Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Companiile din Romania au cheltuit 3 milioane de euro pe design-ul ambalajelor de produs

Tags: design ambalaj, packaging, ampro design, piata packaging design, companii romanesti

Dupa cum gaina batrana face zeama buna, ambalajul bun face produsul vandabil. Iar cei care stiu asta investec pe masura in aspectul exterior al produselor. In Romania, astfel de investitii nu se ridica la nivelul celor de pe pietele vestice, insa si la noi se remarca o crestere.
Potrivit estimarilor agentiei romanesti Ampro Design, piata de packaging design a ajuns la o valoare de circa 3 milioane de euro in 2012, rata de crestere fata de anul anterior fiind de 15%.

„In ultimii cinci ani piata a cunoscut suisuri si coborasuri, dar in 2011 si in 2012 au fost semnale de revenire pe termen mediu. In 2012, volumul lucrarilor de packaging design la nivel national a trecut de 3 milioane de euro, iar in 2013 estimam o noua crestere”, spune Irinel Ionescu (Creative partner Ampro Design), citat de dailybusiness.ro.

In acest an, cel mai dinamic segment al cererii a fost cel al marcilor private, care a avansat cu 44,4% fata de 2011, mai spun reprezentantii agentiei.

Ampro Design, detine 10,15% din piata de packaging design din Romania, unde mai concureaza cu firme precum Lemon Design, Grapefruit, Brandient, Brand Tailors sau Cocoon Groups.

Infiintata in 2005, agentia face parte din EPDA, asociatia europeana de profil si a castigat 20 premii internationale la concursuri de packaging design. In portofoliul sau se afla lucrari pentru companii precum Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania si Cora Romania.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0