Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Concursurile si cupoanele de reduceri ajuta la cresterea engagement-ului pe Facebook

Tags: facebook, engagement, rata de raspuns, campanii pe facebook, cupoane de reduceri, concursuri, fani

Aveti o pagina de brand pe Facebook si doriti sa cresteti numarul de fani si devotamentul acestora fata de brand? Atunci ar trebui sa va ganditi serios sa le oferiti fanilor cupoane de reduceri, sa organizati concursuri cu premii si sa ii provocati sa raspunda la intrebari. Asa reiese dintr-un studiu recent realizat de Wildfire Interactive.
Compania a analizat peste 10.000 de campanii desfasurate pe Facebook, alese in mod aleatoriu, cu scopul de a descoperi care dintre acestea au primit cele mai bune rate de raspuns si care au fost cele mai "share-uite".
 
Rezultatul a fost urmatorul: campaniile cele mai distribuite nu au fost si cele care au primit cele mai bune rate de raspuns. Campaniile cu cei mai multi participanti au fost cele care ofereau cupoane de reduceri, premii si cele sub forma de concursuri. Insa cele mai "share-uite" campanii au fost cele prin care fanii erau rugati sa aleaga un element preferat (produse, fotografii, etc.), concursurile cu intrebari de trivia/quiz si concursurile cu premii.
 
Care sunt beneficiile acestor campanii? In primul rand, acestea ajuta brandul respectiv sa atraga multi fani noi. Atunci cand un utilizator vede ca un prieten de-al sau a raspuns la un concurs de tip quiz, exista o probabilitate de 15% ca acesta sa acceseze el insusi quiz-ul respectiv. Iar in cazul concursurilor in care utilizatorii sunt rugati sa aleaga un produs preferat, aceasta probabilitatea creste la 27%.
 
Brandurile sunt indemnate asadar sa isi "ademeneasca" fanii cu oferte personalizate si originale si sa le trezeasca interesul prin intermediul concursurilor si intrebarilor. Astfel, brandul respectiv va afla ce anume isi doreste consumatorul, iar fanii vor beneficia de reduceri si premii. Rezultatul? Cresterea engagement-ului.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0