Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Creste activitatea online a IMM-urilor romanesti. Tot mai multe cumpara si publicitate online

Tags: publicitate online, internet, studiu, imm, rentrop & straton

Internetul reprezinta canalul media cel mai utilizat pentru comunicare si promovare de catre IMM-urile din Romania (34,4%), conform studiului "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton. Principalul scop al actiunilor cu www este cresterea vanzarilor.
Pana la vanzarile mai consistente, sunt luate in calcul (vezi mai jos) si accesarea de piete noi, cresterea sau mentinerea vizibilitatii sau a notorietatii in spatiul online si fidelizarea consumatorilor fata de brand. 


Q: Care este principalul scop pentru care compania dumneavoastra desfasoara actiuni de publicitate online?
 
Managerii s-au atasat de mediul online, caci au aici o plaja mare de informatii despre nevoile consumatorului. Sentimentul le este impartasit de companiile de succes in general care acorda o importanta majora cunoasterii consumatorilor si, respectiv, managementului relatiilor cu clientii.
 
Decizia companiilor de a investi in publicitatea online este incurajata si de costul scazut al acesteia, in comparatie cu modalitatile de promovare offline. De altfel, usurinta cuantificarii rezultatelor obtinute este un mare plus, un beneficiu apreciat de respondenti. Alte avantaje ar fi urmarirea trendului pietei, monitorizarea in timp real a campaniilor si posibilitatea de a executa rapid modificari.
 
Majoritatea respondentilor (69,1%) distribuie bugetul de publicitate online pe campanii de la care au asteptari pe termen scurt sau mediu privind cresterea volumului de vanzari. Astfel, managerii recurg cel mai des la tehnici de promovare rapida, cum ar fi reducerile semnificative de pret (15,9%), promotiile sezoniere (15,4%), promotiile nesezoniere (13,2%) sau concursurile si tombolele (8,8%).


Q: Care sunt momentele in care compania dumneavoastra utilizeaza cel mai des publicitatea online?
 
15,8% din manageri aleg publicitatea online in timpul targurilor sau a altor manifestarilor comerciale, iar 30,9% pentru lansarea unui produs sau a unui serviciu nou. 
 
Studiul "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companii" a fost realizat pe un esantion de 944 manageri, in perioada 17 decembrie 2011 - 10 ianuarie 2012, de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
 
Pentru mai multe informatii despre studiu: Cristina Apopei - Project Manager, 021 3172587, cristinaa@rs.ro
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0