Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cumparaturile online iau avant: 66% dintre consumatori prefera sa faca shopping online

Tags: shopping online, cumparaturi online, consumatori, magazine online, comert online, decizie de cumparare

Comertul online devine din ce in ce mai captivant pentru consumatori. Nici nu este de mirare, avand in vedere ca astfel pot economisi timp pretios, isi pot alege produsele dorite si nu mai sunt nevoiti sa stea la coada si scapa de agitatia din magazine.
Conform unui studiu recent realizat de compania de cercetare de piata Lab42, rezulta ca 66% din consumatori prefera sa cumpere produse online. Aproximativ jumatate dintre participantii la studiu au declarat ca isi desfasoara 73% din cumparaturi in mediul online.
 
Magazinele online sunt vanate de tot mai multi consumatori datorita numeroaselor reduceri de pret si ofertelor speciale. In Statele Unite, 50% din utilizatorii de smartphone-uri folosesc aplicatii de shopping online, frecventand magazinele online ale unor retaileri precum Amazon, Groupon sau eBay.
 
Studiul desfasurat de Lab42 a luat in calcul parerile a 500 de participanti cu privire la preferintele lor in materie de shopping online.
 
- 4 din 5 consumatori prefera sa isi faca cumparaturile online deoarece au la dispozitie o gama mai larga de produse si servicii.
- 7 din 10 consumatori cumpara produse online deoarece pot beneficia de reduceri si promotii speciale
- 2 din 3 consumatori isi fac cumparaturile online deoarece pot economisi bani, alegand produse mai ieftine
 
In ceea ce priveste factorii care stau la baza deciziei de cumparare, cei mai multi consumatori se lasa convinsi de recenziile pozitive ale altor consumatori, apoi de descrierea produselor oferita de magazinele respective si, in cele din urma, de recenziile negative oferite de alti consumatori.
 
- 45% din consumatorii au cumparat produse online pe care nu le-ar fi achizitionat daca s-ar fi aflat in magazin, cum ar fi carti cu titluri indecente sau jenante, jucarii erotice sau lenjerie intima.
 
- 96% dintre consumatori au declarat ca sunt mai dispusi sa cumpere produse online daca site-ul ofera livrare gratuita si 87% daca site-ul ofera servicii de returnare gratuita a produselor, iar 79% prefera livrarea gratuita in locul reducerilor de pret.
 
In ceea ce priveste serviciile de relatii cu clientii, cei mai multi consumatori prefera sa contacteze companiile prin email (41%), apoi prin chat (27%) si telefon (25%).
 
Social media afecteaza decizia de cumparare a consumatorilor, 47% dintre participanti declarand ca sunt influentati de pozitia brandului si de postarile de pe pagina de brand.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0