Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De cate ori apesi butonul Like pe Facebook le spui celorlalti ceva despre tine

Tags: marketing, butonul like, facebook, informatii despre utilizatori, studiu

Daca dai "Like" diverselor stiri pe care le gasesti pe Internet, ajungi sa devalui mai multe despre tine decat simplu fapt ca-ti place Coca-Cola sau ca esti fan Lady Gaga, informeaza un nou studiu citat de AP.
Divulgi informatii rasa, varsta, orientarea sexuala, dar si simpatiile tale politice. Chiar si coeficientuld e inteligenta poate si aproximat urmarind traseul acestor „Like”-uri.
 
Autorii acestui studiu, publicat luni in Statele Unite ale Americii, au conceput algoritmi care permit crearea unui profil al personalitatii ce dezvaluie informatii personale si intime despre utilizatorii retelei Facebook.
 
Acuratetea algoritmilor se ridica la 88% in privinta orientarii sexuale a barbatilor si la 95% cand trebuie sa se identifice rasa utilizatorilor. Crestinii si musulmanii au fost identificati corect in procent de 82% din totalul cazurilor.
 
Utilizarea algoritmilor a fost extrapolata si pentru identificarea consumului de droguri sau a starii maritale a parintilor. Infricosator, nu?
 
Scopul studiului, realizat de cercetatorii britanici in randul a 8.000 de utilizatori de Facebook in Statele Unite, care s-au oferit sa utilizeze, voluntar, butonul "Like", este de a oferi date ce pot fi utilizate in scopuri comerciale (campanii publicitare si de marketing).
 
Predictiile se sprijina, in mare masura, pe deductiile facute pe baza unei cantitati uriase de date. Orientarea homosexuala a unui utilizator este dedusa nu pentru ca acesta acceseaza site-uri gay, ci in functie de preferintele sale muzicale si de emisiunile TV pe care acesta le urmareste. Iar cei cu un coeficient de inteligenta (IQ) ridicat apreciaza cel mai adesea emisiuni politice de satira sau filme clasice americane ca "Sa ucizi o pasare cantatoare" si "Nasul". Pe cand cei mai putin inteligenti prefera marca Harley Davidson si pe Bret Michaels, solistul trupei rock Poison.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016