Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce utilizatorii de Facebook devin fani ai unor branduri si de ce renunta apoi la ele

Tags: facebook, fani facebook, studiu, like, branduri, utilizatori social media

Aproape noua din 10 utilizatori de Facebook (87%) admit ca au dat like brandurilor prezente in retea. Ba mai mult, 50% dintre acestia cred ca pagina de Facebook a unui brand este mult mai utila decat website-ul sau, arata datele unui studiu realizat de Lab42.
In plus, dintre cei care au devenit fani ai unor branduri pe cea mai mare retea de socializare online:
 
- 82% sunt de parere ca Facebook este un loc potrivit pentru a interactiona cu brandurile;
- 75% spun ca astfel se simt mai aproape de branduri;
- 69% recunosc ca au dat like unui brand pentru ca un prieten de-al lor a facut la fel.
 
Totusi, se pare ca nu toti fanii sunt convinsi de  faptul brandurile ofera feedback adecvat: dintre cei 82% care cred ca Facebook este un loc bun pentru a interactiona cu brandurile, doar o treime (35%) considera ca brandurile ca brandurile ii asculta pe Facebook.
 
Atunci cand devin fani ai unor companii, marea majoritatea a oamenilor asteapta ceva in schimbul like-ului pe care l-au oferit acesteia. Asa se face ca 34% au indicat promotiile si discounturile ca un important factor motivator in acest sens, in vreme ce 21% ar prefera cadourile. Totusi, 14% dintre utilizatorii social media care devin fani ai unor pagini de brand spun ca fac acest lucru din loialitate fata de acesta.

 
Interesant este faptul ca aproape jumatate dintre fani (46%) au dat like unui brand fara a avea intentia sa cumpere produsele sau serviciile oferite de acesta. Dintre acestia, mai bine de jumatate (52%) spun ca au dat like pentru a beneficia de anumite oferte ori produse gratuite, in vreme ce 46% pentru simplul fapt de a se asocia cu brandul respectiv chiar daca nu isi permit sa cumpere produsele acestuia.  
 

Datele mai arata insa ca relatiile dintre branduri si fani nu prea rezista in timp. 73% dintre utilizatorii social media au renuntat la „prietenia” cu un brand din considerente care tin de frecventa prea mare a postarilor, de faptul ca brandul nu le mai era pe plac, de o experienta neplacuta cu respectivul brand sau din cauze care tin de confidentialitatea datelor personale.

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0