Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Doar jumatate dintre branduri folosesc social media ca instrument de marketing

Tags: instrument de marketing, strategie social media, interactiune cu brandul, promovare brand, retele de socializare

Un nou studiu realizat de Forrester Research arata ca doar 49% dintre companii utilizeaza social media pentru promovarea brandului, ceea ce inseamna ca jumatate dintre branduri nu se obosesc sa interactioneze cu clientii prin intermediul canalelor social media.
Aproximativ 92% dintre companii sunt constiente de importanta social media, fiind de parere ca retelele de socializare au "schimbat in mod fundamental modul in care consumatorii interactioneaza cu brandurile". Cu toate acestea, doar jumatate dintre acestea au inclus strategii social media in planurile lor de marketing.
 
Din acelasi studiu reiese si faptul ca 59% dintre consumatorii din mediul online sunt activi pe retelele de socializare saptamanal si ca o treime dintre acestia au devenit fani ai unui brand pe Facebook sau Twitter.
 
Aproape jumatate din reprezentantii de marketing ai companiilor participante la studiu au declarat ca sunt constienti de faptul ca social media ajuta la cresterea notorietatii brandului si la consolidarea acestuia, insa nu stiu exact cum sa fructifice la maxim aceasta oportunitate.
 
Tracy Stokes, autoarea raportului si analist in cadrul Forrester Research, sustine ca oamenii de marketing de-abia acum incep sa observe cum canalele social media pot fi integrate in planurile lor de marketing. Acestia sunt tot mai deschisi cu privire la importanta implementarii unei strategii social media, asadar ne putem astepta sa vedem mult ma multe branduri interactionand cu fanii prin intermediul retelelor de socializare.
 
Studiul realizat de Forrester Research a luat in calcul parerile a 99 de directori de marketing, acestia fiind intervievati in luna februarie a acestui an.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0