Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook: 14% atentie si doar 4% castig

Tags: facebook, atentie online, publicitate facebook, timp pe facebook, studiu

Petrecem mai mult timp pe Facebook decat pe orice alt site existent pe web. La fiecare 7 minute petrecute online, unul dintre ele ii este alocat celei mai mari retele de socializare. Google in schimb, primeste din atentia noastra doar un minut la fiecare 10 petrecute online, iar asta inclusiv cu YouTube. Si totusi, daca este sa privim lucrurile din perspectiva strict pecuniara, constatam ca Facebook se bucura prea mult de atentia noastra si prea putin de cea a advertiserilor.
O analiza realizata de compania media Wetpaint releva faptul ca, desi Facebook capteaza 14% din atentia online, Zuckerberg se alege cu doar 4% din banii investiti in publicitate de catre companii.


Asa se face ca anul trecut, advertiserii au cheltuit pentru promovarea pe Google 36 de miliarde dolari, 4 miliarde pentru Yahoo si doar vreo 3 miliarde pentru Facebook.

Intrucat companiile nu si-au directionat banii catre mediul digital la fel de repede precum si-a schimbat publicul atentia catre online, discrepanta dintre investitiile in promovarea pe Facebook este inca si mai mare, de 7 ori mai mare.


Iata cum ar arata veniturile Facebook, daca cheltuielilie brandurilor pentru publicitate ar fi in concordanta cu atentia pe care consumatorii i-o acorda retelei de socializare.



„Cel mai mare atu al Facebook in constituie accesul la date targetate, pe care compania le-ar putea folosi pentru a vinde relatii, nu vizualizari. Daca ar face acest lucru, ar reusi sa castige proportional cu atentia de care se bucura. In fond, stabilirea unei relatii cu consumatorii valoreaza mai mult decat o reclama legata de un cuvant cheie scris pe Google”, sunt de parere reprezentantii Wetpaint.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0