Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook devine plictisitor? 34% dintre utilizatori petrec mai putin timp pe site

Tags: facebook, publicitate, utilizatori, interes scazut, reclame, studiu

Ai observat ca petreci mai putin timp pe Facebook decat petreceai cu sase luni in urma? Aceasta tendinta este in crestere, reiese dintr-un nou studiu realizat de Reuters in colaborare cu firma de cercetare Ipsos.
Conform studiului, 34% din utilizatorii Facebook au declarat ca petrec mai putin timp pe site decat o faceau in trecut. De asemenea, patru din cinci utilizatori nu sunt deloc influentati de reclamele de pe site, ceea ce inseamna ca Facebook mai are de lucrat mult la acest capitol.
 
Cei care au declarat ca petrec mai putin timp pe site sustin ca Facebook-ul a devenit "plictisitor", "irelevant" sau "inutil". O alta ingrijorare a utilizatorilor nemultumiti sunt setarile de confidentialitate.
 
Dintre cele 1.032 de persoane intervievate in cadrul studiului, 21% au declarat ca nu detin un cont Facebook. Doar 20% dintre utilizatorii Facebook au recunoscut ca petrec mai mult timp pe reteaua de socializare.
 
Utilizatorii cei mai activi pe Facebook sunt adultii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani – 60% dintre acestia intra zilnic pe site. Persoanele trecute de 55 de ani sunt mai putin active, doar 29 la suta verificandu-si zilnic News Feed-ul.
 
Cea mai mare ingrijorare pentru Facebook ar trebui sa fie insa faptul ca produsele promovate pe site sunt trecute cu vederea de marea majoritate a utilizatorilor, 80 la suta dintre persoanele intervievate declarand ca nu au achizitionat niciodata un produs sau serviciu ca urmare a publicitatii sau comentariilor de pe site. Cu toate acestea, recomandarile si comentariile din partea prietenilor de pe Facebook influenteaza decizia de cumparare a consumatorilor.
 
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0