Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Factorii succesului in afaceri

Tags: succes in afaceri, oameni, experienta, franciza, bani

Potrivit studiului "Perceptia intreprinzatorilor romani cu privire la afacerile in franciza", realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop & Straton, oamenii si experienta potentialului intreprinzator cantaresc greu in ierarhia factorilor de succes ai unei afaceri.
Exista, totodata, mai multe elemente cheie care trebuie avute in vedere atunci cand vorbim, in general, de afaceri francizate in Romania. Printre acestea, enumeram:

- serviciile reprezinta domeniul de initiere a unei afaceri preferat de aproape 60% din respondenti;

- nu banii, ci oamenii cu care lucreaza si experienta proprie sunt primii factori de succes ai afacerii;

- din perspectiva intreprinzatorilor, cel mai recunoscut avantaj oferit de franciza consta in notorietatea brandului francizat. Alte avantaje – cu ponderi foarte apropiate – ar fi: asistenta primita, gama de produse, servicii si tehnologii puse la dispozitie, lansarea rapida, forta retelei, publicitatea si logistica;

- cei mai multi dintre respondenti (40,7%) nu stiu din ce tara provine franciza in care ar dori sa investeasca;

- din cele 325 de branduri distincte nominalizate, de cea mai mare notorietate spontana beneficiaza McDonald's (10,0%), KFC (8,0%), Fornetti (7,0%) si pizza Hut (3,7%).
 
Pentru a determina perceptia intreprinzatorilor asupra elementelor-cheie care asigura succesul in afaceri, s-a evaluat pe o scala de la 1 (cel mai putin important) la 5 (cel mai important) importanta urmatorilor factori: banii, experienta, oamenii, consultanta primita si puterea brandului.
 
Concluzia: se observa o evaluare relativ echilibrata a importantei atribuite factorilor de succes ai afacerii, cele mai importante elemente fiind considerate oamenii si experienta potentialului intreprinzator. 
 
In "ecuatia" succesului, banii si puterea brandului primesc valori foarte apropiate, urmate strans de factorul consultanta.

Studiul "Perceptia intreprinzatorilor romani cu privire la afacerile in franciza" a fost realizat pe un esantion de 894 respondenti, in perioada 29 august - 16 septembrie 2011, de Divizia Market Research a grupului romano - german Rentrop & Straton, liderul pietei de informatii specializate din Romania.
 
Pentru mai multe informatii: Cristina Apopei, Project Manager, e-mail: cristinaa@rs.ro, telefon: 021.317.25.87 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016