Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Firmele de marketing planuiesc sa-si extinda bugetul digital in 2013

Tags: buget, digital marketing, content marketing, roi

Aproximativ 71% dintre firmele de marketing au declarat ca-si vor mari bugetele digitale anul acesta, conform unui nou raport Econsultancy and Responsys citat de ClickZ.
Raportul precizeaza ca echipele de marketing prevad o crestere a bugtelor digitale cu 28%, in medie. Si aproape 56 dintre firme spun ca-si maresc bugetul digital cu peste 20 de procente, in acest an.
 
"Era marketingului de masa a murit. Am intrat in era marketingului de relationare. Pentru a reusi, companiile trebuie sa rastoarne abordarea fata de marketing si sa elaboreze strategii transversale pentru a hrani relatii pe termen lung, si nu tranzactii pe termen scurt", spune Directorul de Marketing pentru Responsys EMEA, Simon Robinson.
 
"Vestea buna este ca bugetele de marketing se adapteaza in consecinta. Marketerii de succes in era relationarii vor fi cei care dedica mai multe resurse pentru intruparea unoir relatii reale, individuale cu prospectii si clientii".
 
Raportul „Marketing Budgets 2013” a scos in evidenta faptul ca numai 20 % dintre firmele de marketing chestionate isi vor mari bugetele de marketing offline, cu 26 %.
 
Canalul digital care va primi cei mai multi bani va fi content marketing. Peste 70 % dintre cei care au raspuns la sondaj au declarat ca-si vor mari bugetul alocat pentru digital content marketing in urmatoarele 12 luni.
 
Alte canale care vor primi finantare suplimentara sunt digital analytics si content relationship management (CRM). Aproximativ 46 % dintre cei intervievati au spus ca-si vor intensifica infuzia de bani in canalul analytics si 45 % in cel de CRM.
 
Dintre agentiile incluse in raport, 71% au spus ca vor angaja personal nou pentru a intra in echipa de digital marketing, ceea ce va „manca” o parte din finantarea suplimentara. Ceea ce nu va fi o sarcina usoara, pentru ca lucrurile se schimba atat de rapid, incat organizatiile nu pot tine pasul pentru a acoperi golurile de abilitati ale angajatilor. Pentru a umple discrepanta, companiile trebuie sa inceapa sa caute marketeri care pot gandi dincolo de limitele unei campanii si care pot elabora  programe transversale care rezoneaza cu consumatorul.
 
In ciuda cresterii bugetelor alocate pentru digital marketing, multi marketeri au inca probleme cu intelegerea masurarii conversiilor acestuia. Doar 50% spun ca inteleg bine sau foarte bine ce este return on investment (ROI). Procentul este in scadere fata de 2012 (55%) si fata de 2010 (67%).
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 15-Feb-2013 15:20:42
Iar eu planuiesc sa nu mai dau banii pe prostii ordinare care nu imi sint necesare vietii . Si o sa ma tin de cuvint .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0