Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

KLM le permite pasagerilor sa-si aleaga colegul de scaun folosind retelele de socializare

Tags: facebook, linkedin, companii aeriene, klm

Zilele cand erati asezat langa o persoana nedorita in avion se apropie de sfarsit. Compania aeriana KLM a demarat un nou proiect, prin care le ofera pasagerilor posibilitatea sa isi aleaga colegul de scaun in functie de profilul de pe retelele de socializare.
Programul, numit “Meet and Seat”, este disponibil deocamdata doar pentru zborurile efectuate intre Amsterdam si New York, San Francisco si Sao Paulo, insa este posibil sa se extinda pe viitor si pentru alte locatii.
 
Iata cum functioneaza: pasagerii pot vizualiza profilurile de Facebook sau LinkedIn ale altor pasageri care au ales sa isi faca publice detaliile, cu 48 de ore pana la 90 de zile inaintea zborului, si sa aleaga astfel langa cine vor sa fie asezati, in functie de preferinte.
 
Calatorii nu pot “refuza” direct pe cineva care doreste sa se aseze langa ei, insa acestia pot alege sa stea pe un alt loc. Compania nu a promovat intensiv noua aplicatie insa, avand pana in prezent doar 200 de pasageri care au participat in cadrul programului.
 
Nu stim inca daca programul se va bucura de un real succes, insa este laudabil faptul ca tot mai multe companii aleg sa integreze canalele social media in activitatile lor.

KLM nu este singura companie aeriana care a ales sa foloseasca in mod interactiv retelele de socializare: Malaysia Airlines foloseste o aplicatie prin care pasagerii pot vedea daca prietenii lor vor fi in acelasi avion sau daca se indreapta catre aceeasi destinatie in acelasi timp.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0