Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Legende urbane despre brandurile vandute in America

Tags: mit, legenda urbana, branduri din america, usa, coca-cola, proctor & gamble

Exista o multime de mituri false si legende urbane legate de branduri, scrie Business Insider. Sunt atat de puternice, incat unele companii cheltuiesc sume importante de bani pentru a-si curata imaginea prin campanii de publicitate, actiuni de PR si procese.
Unele companii si-au facut site-uri speciale pentru a demonta o multime de mituri care, de multe ori, sunt evidente inselaciuni, dar, alteori, au devenit "Adevar" in cultura pop.
 
Zvon: Mountain Dew reduce cantitatea de sperma.

Adevar: Nu exista nicio dovada palpabila ca exista vreun ingredient al bauturii care sa aiba acest efect.

Zvon: Daca rasturnam logo-ul Coca-Cola, citim, in araba, 'nu Mohamed, nu Mecca'.

Adevar: Dupa cum puteti vedea in clipul de mai jos, trebuie sa schimbam un L in T, pentru a ajunge ceva cat de cat apropiat de ceea ce se spune. Coca-Cola a declarat ca numerosi clerici au studiat problema si nu au ajuns la aceeasi concluzie. Iar in Atlanta anului 1886, cand a fost creat logo-ul nu se stiau prea multe despre limba araba.
 


Zvon: Fostul logo Proctor & Gamble (vezi foto stanga) demonstreaza legaturile companiei cu Biserica lui Satan. Cele 13 stele reprezinta un verset din Apocalipsa si '666', numarul Diavolului, apare in barba barbatului din imagine.
 
Adevar: Proctor & Gamble a precizat ca logo-ul prezinta un barbat care se uita la cele 13 stele ce semnifica 13 colonii americane. Compania a dat in judecata Amway pentru raspandirea zvonurilor si a castigat procesul. Apoi si-a schimbat logo-ul.

Zvon: Adidas este un acronim pentru 'all day I dream about sex'? Toata ziua ma gandesc numai la sex, tr. n.)

Adevar: Adidas a luat nastere dupa ce fratii Dassler si-au rupt legaturile dupa Cel De-Al Doilea Razboi Mondial. Adolf "Adi" Dassler a pus bazele Adidas (de aici si numele), iar fratele sau Rudolf a creat compania ce va purta numele de Puma.

Zvon: Disney face tot posibilul pentru ca nimeni sa nu moara pe proprietatea sa.

Adevar: S-a mai intamplat ca unii oameni sa fie declarati morti pe o proprietate Disney.

Zvon: Un oras japonez si-a schimbat numele in 'Usa' dupa Cel De-Al Doilea Razboi Mondial, pentru ca sa-si stampileze produsele 'MADE IN USA' (Produs in SUA, tr.n.).

Adevar: Usa este un loc in Japonia, dar are originile in indepartatul secol al optulea. Mai mult, produsele sunt marcate cu numele tarii, nu al orasului.

Zvon: Tommy Hilfiger i-a spus lui Oprah ca nu vrea ca negrii si asiaticii sa-i poarte hainele.

Adevar: Oprah a negat totul si chiar au organizat o noua intalnire pentru a dezminte barfa rautacioasa.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0