Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pagina de brand Facebook, mai importanta decat website-ul companiei

Tags: facebook, pagini de brand, interactiune cu fanii, consumatori, website, like, unlike

Conform unui studiu recent, aproximativ 50% din consumatori considera ca pagina de brand de pe Facebook este mai importanta si mai utila decat website-ul companiei. Compania Lab42 a intervievat 1.000 de utilizatori de social media, adresandu-le intrebari privind modul in care interactioneaza cu brandurile pe Facebook.
Studiul a demonstrat faptul ca prezenta unui brand pe Facebook este mai importanta ca niciodata, consumatorii fiind atrasi mai mult de retelele de socializare decat de website-ul oficial al companiei. Aproximativ 82% dintre participanti au declarat ca Facebook este locul ideal in care sa interactioneze cu brandurile.
 
Cel mai important motiv pentru care consumatorii aleg sa devina fani ai unui brand pe Facebook este obtinerea de reduceri si cupoane. Studiul a indicat faptul ca 77% dintre cei care dau „Like” unei pagini de brand economisesc bani in acest fel.
 
Alte informatii extrem de utile pentru branduri:
 
- 87% din utilizatorii Facebook dau „Like” brandurilor, in timp ce 13% nu o fac
 
 
Dintre cei care dau „Like” paginilor de brand:
 
- 82% considera ca Facebook este modul ideal de a interactiona cu brandurile
 
- 35% considera ca brandurile ii asculta mai mult pe Facebook
 
- 75% dintre fani se simt mai apropiati de brand prin intermediul Facebook
 
- 69% dintre fani au dat „Like” unei pagini deoarece un prieten de-al lor a facut acest lucru inainte
 
- 50% considera ca pagina de Facebook este mai importanta decat website-ul companiei
 
 
Cum interactioneaza fanii cu brandurile pe Facebook:
 
1. Tiparesc cupoane de reduceri
2. Dau Like unor postari sau comenteaza pe pagina de brand
3. Se informeaza cu privire la noile produse
 
De asemenea, 73% dintre fani au dat „Unlike” unei pagini de brand deoarece:
1. Brandul posta continut prea frecvent
2. Au pierdut interesul fata de brand
3. Experiente nefavorabile cu brandul
 
Cum ar putea brandurile sa atraga mai multi fani pe Facebook?
1. Sa ofere mai multe produse gratuite si reduceri
2. Sa posteze mai rar
3. Sa permita utilizatorilor sa ascunda faptul ca le place brandul respectiv
 
De ce nu ne plac brandurile pe Facebook?
- incarca news feed-ul – 47%
- nu vrem sa fim contactati – 36%
- suntem ingrijorati cu privire la viata noastra privata – 30%

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0