Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Proaspetele mamici cresc dramatic gradul de utilizare a social media

Tags: mareketing, social media, proaspete mamici, copil, femei

Cercetarile efectuate de BabyCentre, unul dintre cele mai vizitate site-uri de catre proaspetele mamici, arata ca acestea isi petrec cu 35% mai mult timp online decat restul populatiei.
Folosirea internetului dupa ce dau nastere unui copil se ridica cu 45%, a email-ului cu 31% si a telefonului mobil cu 28%, conform studiului. In acelasi timp, mamicile citesc mai putine reviste (aloca cu 55% mai putin timp acestei activitati) si se uita si cu 36% mai putin la televizor.

Telefonul inteligent devine rapid prelungirea mainii mamicii: 36% din femei cumpara un telefon inteligent dupa ce nasc, in timp ce 59% dintre mame considera ca acesta este dispozitivul bun la toate.

Respondentele au declarat ca se simt mai vinovate (+186%), mai grabite (+121%) si mai stresate (+39%) atunci cand fac shopping, in comparatie cu felul in care se simteau inainte de copii. Ca rezultat al acestei transformari, 62% au spus ca prefera sa faca shopping numai online.

Nu se schimba numai consumul de media dupa aparitia unui copil: 68% dintre femei isi schimba si criteriile de achizitie a tot ce ne putem imagina, de la haine, la produse de infrumusetare si masini.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0