Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Profilul tau de Facebook spune multe despre personalitatea ta

Tags: profil facebook, personalitate, persoane inclinate spre risc, persoane retrase, interactiune, social media, facebook

Stiai ca profilul tau de Facebook spune mai multe despre tine decat ai crede? Nu este vorba doar despre ce anume postezi pe perete, ci de modul in care o faci. Asa reiese dintr-un studiu recent desfasurat de Universitatea din Missouri.
Conform acestui studiu, putem deduce personalitatea unei persoane in functie de modul in care foloseste reteaua de socializare. Persoanele inclinate spre risc au tendinta de a-si actualiza mai frecvent statusul, urca mai multe fotografii personale pe site si interactioneaza in mod frecvent cu prietenii. La polul opus se afla persoanele retrase, care nu isi actualizeaza frecvent statusul, urca mai putine poze pe site si interactioneaza putin cu prietenii din lista.
 
Atat persoanele inclinate spre risc, cat si cele mai retrase folosesc Facebook-ul in mod frecvent, diferenta fiind ca oamenii cu un apetit crescut pentru risc isi doresc mai multe interactiuni incitante, in timp ce persoanele retrase prefera siguranta unor experiente mai previzibile in social media.
 
Aceste noi descoperiri pot ajuta marketerii sa ajunga mai usor la audientele tinta. Astfel, vor putea targeta in mod eficient anumite persoane in functie de activitatea din social media. Spre exemplu, daca vor dori sa se adreseze persoanelor mai aventuroase, vor trebui doar sa identifice persoanele care isi actualizeaza frecvent statusul si posteaza multe fotografii pe site.

Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0