Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea online va depasi print-ul pana in 2015

Tags: date publicitate print, publicitate online, studiu, zenithoptimedia, investitii publicitate

Aceasta este previziunea ZenithOptimedia, una dintre cele mai importante companii de analiza a online-ului, care estimeaza ca in cel mult doi ani investitiile in publicitatea online le vor depasi pe cele in print.
Deja in SUA, se constanta ca in ultimii 8 ani advertiserii s-au indreptat mai degraba catre publicitatea pe Google decat catre cea din ziare si reviste. De altfel, in primele sase luni ale anului 2012, Google a incasat 20,8 miliarde dolari din reclame, in vreme ce publicatiile print au generat 19,2 miliarde dolari, dupa cum arata o alta analiza.

In acest context, ZenithOptimedia estimeaza ca 2015 va fi anul in care advertisingul pe Internet va depasi investitiile totale in ziare si reviste, la nivel global, noteaza wall-street.ro. Internetul a depasit deja investitiile in publicitate in reviste si ziare in cateva state, insa nu la nivel global.
 
Grupul media subliniaza ca investitiile in advertising online vor creste cu 14-15% la nivel global in 2012 si va acoperi 23,4% din totalul de bani investiti in advertising pana in 2015.

O crestere a investitiilor in online inseamna practic o scadere a investitiilor in print.
 
In schimb, televiziunile vor ramane si in viitorul apropiat mediul in care se investesc cele mai mari sume de bani.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0