Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Publicitatea radio: Cine si cat investeste

Tags: publicitate radio, radiouri, buget publicitate radio, investitii publicitate radio

Publicitatea radio din Romania pare sa aiba o dinamica liniara. In prima jumatate a anului, investitiile din acest domeniu al publicitatii s-au mentinut la nivel anului trecut, insa doar in aparenta. In realitate, bugetele alocate statiilor de radio s-au diminuat cu 9%, noteaza forbes.ro analizand un studiu realizat de Alfa Cont.
Potrivit datelor agentiei de monitorizare Alfa Cont, principalele posturi de radio au difuzat, in primele sase luni ale acestui an, 183.400 de reclame. Desi cifra pare mare, ea este cu 2,2% mai mica fata de aceeasi perioada a anului trecut.
 
Volumul brut de publicitate, calculat pe baza tarifelor-lista ale fiecarui post de radio, s-a mentinut la acelasi nivel. Totusi, datorita cresterii discounturilor si a gratuitatilor acordate de statii, bugetului net atras de piata radio practic a scazut. Astfel, Forbes estimeaza ca bugetul net a fost de 8,6 milioane de euro, cu 9% mai mic decat in 2011.

 Topul celor mai mai activi 10 clienti publicitari pe radiouri cuprinde numai putin de cinci companii de retail pentru bunurile de larg consum: Carrefour (8.818 clipuri), Lidl (6.565), Real (7.233), Rewe Romania (2.004) si Metro (2.252). Radiourile raman asadar suporturile preferate de promovare ale retelelor de supermaketuri si hipermarketuri.
 
Primul loc in top este ocupat de Carrefour, fiind urmat de operatorul de comunicatii mobile Orange, cu 7.015 clipuri difuzate. Pe locul cinci se plaseaza Vodafone, cu 3.261 de clipuri.
 
In top 10 cei mai activi publicitari radio nu se regaseste insa niciun producator sau dealer de automobile si nici vreo institutie bancara.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0