Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

PwC: 2012 va fi un an RECORD pentru piata de publicitate online din Romania

Tags: publicitate online, romania, studiu iab, pwc, investitii publicitate online

Publicitatea online pare sa devina tot mai atractiva pentru marketerii din Romania. Investitiile in aceasta zona au crescut in primul semestru al anului curent cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la o valoare de 46,6 milioane lei (circa 10,07 milioane euro), conform celui mai recent studiu realizat de IAB Romania si PwC si citat de wall-street.ro.
Asa se face ca primul semestru din anul curent este al doilea cel mai bun de cand s-a inceput realizarea studiului, in 2007. Cel mai bun semestru ramane al doilea din 2011. Fata de acesta, S1 din 2012 (48,1 milioane lei) este mai slab cu 3%. Totusi, potrivit analistilor, 2012 se anunta a fi un an deosebit pentru publicitatea online din Romania.

"Avand in vedere parcursul foarte bun pe primul semestru al anului, ne asteptam ca 2012 sa fie un an record pentru piata de publicitate online din Romania, cel mai bun de cand am inceput ROADS-ul. Practic, pe intreg anul, trebuie sa ne asteptam ca valoarea pietei de publicitate online din Romania sa o depaseasca pe cea din 2011, situata la 91,8 milioane lei”, subliniaza reprezentantii PwC.

Telecomul ramane cel mai mare investitor in online, urmat de industria auto si finantele. Din 2007 pana in prezent clasamentul s-a schimbat, cel mai probabil din cauza crizei economice, finantele fiind depasite de industria auto la nivelul investitiilor in online.

Pentru prima oara, in 2012, au fost incluse si informatii privind investitiile guvernului si institutiilor publice in online, acestea ridicandu-se la valoarea de 1,11 milioane lei.

Formatul embedded ramane cel mai mare furnizor de venituri pentru publicitatea online autohtona, acoperind 22,36 milioane lei din totalul de 46,6 milioane lei in primul semestru din 2012.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0