Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Raport: Marketingul trebuie sa fuzioneze cu vanzarile pentru a-si asigura viitorul

Tags: marketing si vanzari, chartered institute of marketing, fuziune

Companiile trebuie sa-si contopeasca departamentele de marketing si vanzari pentru ca in caz contrar cresterea de baza va fi afectata, sustine un raport al Chartered Institute of Marketing (CIM), din Marea Britanie.
CIM estimeaza ca in urmatorii 10 ani distinctia dintre departamentele de marketing si vanzari va disparea. Aceasta schimbare va pune capat "gandirii inguste" si "conflictului subtil" care impiedica o crestere.
 
Institutul sustine ca fuziunea celor 2 departamente va aduce imbunatatiri in productivitate. "Cei care vor continua sa le trateze ca entitati diferite vor plati un pret mai mare in materie de pierderea unor oportunitati de afaceri", se mai arata in raport. Reputatia marketingului va avea de asemenea de suferit pentru ca disciplina nu are foarte multe posibilitati sa evolueze.
 
Acest raport despre "fuziunea marketingului cu vanzarile" a fost publicat pentru a marca 100 de ani de existenta a CIM.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016