Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romanii cheltuie online 3.000 lei in fiecare ora

Tags: cumparaturi online, studiu, 2 parale

In fiecare ora, romanii fac cumparaturi online in valoare de aproximativ 3.000 de lei, arata datele celui mai recent raport de activitate realizat de 2Parale pe primele noua luni ale acestui an.
Romanii aloca mai multi bani pentru comertul online, inclusiv in ceea ce priveste sumele investite pentru o singura tranzactie.

Comparativ cu anul trecut, proportia comenzilor care depasesc valoarea de 400 de lei a crescut cu peste 12%. Tot pe un trend ascendent este si valoarea medie a comenzilor, care s-a marit cu 10%, pana la 198 de lei.

Cei mai multi bani se cheltuie pentru produse din categoria tip IT&C, aproximativ 800 de lei. Pe de alta parte, pentru haine, incaltaminte si accesorii se aloca, in medie, 222 lei pentru fiecare comanda.

Cea mai mare vanzare online, in primele luni ale 2012, s-a ridicat la peste 50.000 de lei, pentru achizitia unor produse din categoria IT&C.

Fashion si IT&C continua sa fie cele mai atractive categorii de produse pentru cumparatorii online, in reteaua de afiliere 2Parale. Cu toate acestea, cea mai semnificativa ascensiune o au cartile, al caror numar de vanzari s-a majorat cu 276% comparativ cu primele trei trimestre din 2012.

”Pietele de comert online si marketing afiliat confirma trendul crescator pe care il urmeaza in ultimii ani. Pe final de an ne asteptam la o crestere accelerata pe fondul sarbatorilor de iarna si al activitatilor de marketing. Este interesant de urmarit dinamica anumitor categorii de produse, deja nu mai exista tipuri de articole care sa nu fi fost cumparate online”, spune Dorin Boerescu (CEO 2Parale).

Cea mai buna perioada pentru comertul online a fost septembrie, care a adus magazinelor online vanzari de peste 2,6 milioane de lei, numai prin 2Parale.

La nivel de obiceiuri de consum, miercuri si joi sunt zilele preferate pentru cumparaturi, cu mici variatii in functie de categoria articolelor procurate. De asemenea, tot mai multi romani plaseaza comenzi noaptea, de acasa, dupa o informare prealabila in timpul zilei.

Cel mai mare flux de tranzactii online are loc in timpul pranzului, probabil de la birou in cazul multor cumparatori, cu o revenire si un nou varf dupa ora 20.00.

2Parale este o retea de afiliere din Romania, online din decembrie 2008. Are un portofoliu de 205 campanii si 12.400 de afiliati, care au livrat peste 51 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de 34 de milioane de lei (fara TVA).

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0