Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Secretul promovarii prin aplicatii mobile? Reclamele interactive

Tags: facebook, reclame, aplicatii mobile, promovare aplicatii, mobile advertising, promovare facebook

Atunci cand utilizeaza aplicatii Facebook, doar 28% dintre persoane prefera sa vada reclame standard, tip banner, in vreme ce 72% prefera unele imersive si integrate, de tipul celor care ofera recompense virtuale, fel de fel de jocuri sau filmulete interactive care apar in timpul pauzelor normale din cadrul aplicatiei.
Asta arata datele unui studiu realizat de Harris Interactive menit sa exploreze modificarile care se petrec la nivelul consumului de media, trendurile in materie de social gaming, precum si consumul de reclame mobile si video.



Potrivit studiului, atunci cand utilizeaza aplicatii mobile, 40% dintre detinatorii de smartphone prefera reclamele standard, tip banner, iar 60% pe cele integrate, interactive.


 
Totodata, 37% dintre utilizatorii de aplicatii Facebook prefera sa fie expusi la reclame inainte de lansarea aplicatiei, in vreme ce marea majoritate (63%) ar opta ca acestea sa fie afisate in timpul pauzelor normale din cadrul jocului sau aplicatiei ori sa initieze ei insisi reclama respectiva. Procentual, preferintele sunt similare si in cazul utilizatorilor de smartphone-uri.
 
Consumatorii par sa adopte rapid aplicatiile Facebook si cele mobile. Datele arata ca 33% dintre cei aproape un miliard de utilizatori ai retelei de socializare au utilizat cel putin o aplicatie in ultimele 12 luni, iar 65% dintre acestia din urma au accesat un joc pe Facebook in ultimul an.
 
 


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0