Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Social media a atras numai 1% din vanzarile de Black Friday

Tags: marketing, black friday, social media, amazon

Vanzarile online de Black Friday au atins un nou record anul acesta, conform IBM, dar social media nu au jucat un rol foarte important, cel putin nu conform masuratorilor directe, relateaza mashable.com.
IBM a descoperit ca numai 1% din toate achizitiile si traficul pe site-urile de e-commerce, de Black Friday si in toata saptamana dealtfel, au fost generate de site-urile social media. Cu alte cuvinte, doar 1% din comenzi au venit de la persoane care vizitasera inainte o retea de socializare.
 
Cifra se bazeaza pe tranzactiile monitorizate de IBM in randul a 800 de site-uri americane de retail si nu s-a imbunatatit fata de anul trecut.
 
Desi acest rezultat ar putea sa-i bosumfle pe marketerii care au investit serios in capmanii social media, acestea au influente indirecte. Ele nu au inca abilitatea de a atrage trafic sau vanzari direct pe site, spune Jay Henderson, director de strategi la IBM Smarter Commerce. 
 
Insa cumparatorii vad un produs pe Facebook sau Pinterest si poate nu se duc apoi pe site-ul e-commerce sa achizitioneze direct produsul, ci mai navigheaza pe ici, pe colo. Ideea ar fi sa se gaseasca o metoda de masurare a influentei de interactiune cu produsul pe unul din site-urile de socializare, inainte a face cumparatura finala.
 
Adobe Digital Index, de exemplu, a descoperit ca au fost mai multe conversatii pe social media despre Black Friday decat despre Thanksgiving Day. Iar Amazon este retailerul despre care s-au facut cele mai multe mentiuni: 450.000 in doua zile. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0