Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: 44% dintre utilizatorii de Facebook ignora reclamele din retea

Tags: studiu, reclame facebook, publicitate facebook, eficienta reclame, sponsored stories

In vreme ce numarul de utilizatori ai Facebook urca vertiginios catre pragul de 1 miliard, brandurile iau tot mai in serios posibilitatea promovarii prin intermediul retelei de socializare. Dar este aceasta o metoda eficienta? Daca este sa judecam dupa unele date, s-ar zice ca nu prea.
Un studiu realizat de Greenlight releva faptul ca 44% dintre utilizatorii de Facebook nu dau niciodata click pe reclamele de tip sponsored stories sau alte tipuri de mesaje publicitare care circula in retea. Doar 3% spun ca obisnuiesc sa interactioneze cu reclamele de pe Facebook, iar 10% admit ca dau click frecvent pe astfel de reclame.


 
Multi cred ca aceste rezultate se datoreaza faptului ca utilizatorii nu intra pe Facebook pentru a face cumparaturi ori pentru a cauta oferte si promotii de tot felul, ci pentru a interactiona cu prietenii si familia.


 
In plus, 30% dintre utilizatori spun ca nu au incredere in politica de protejare a datelor personale dusa de Facebook.
 
Aceste date vin in contextul in care General Motors, cel de-al treilea mare advertiser al Americii, a anuntat ca renunta la publicitatea platita pe Facebook pentru care avea alocat un buget de 10 milioane de dolari. Reprezentantii companiei au motivat decizia prin ineficienta reclamelor social media.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0