Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: Companiile vor creste investitiile in comunicarea prin email, dispozitive mobile si retele sociale

Tags: comunicare, companii, social media, email, mobile, investitii in comunicare, studiu, interactive intelligence

Anul viitor, peste 50% dintre companii private isi vor directiona investitiile cu precadere catre imbunatatirea serviciilor de suport furnizate prin email, pe dispozitivele mobile si pe retelele sociale, in timp ce mai putin de 20% dintre societati vor prioritiza investitiile catre serviciile de asistenta prin apeluri voce inregistrate (IVR), se arata intr-un studiu realizat de Interactive Intelligence.
Potrivit estimarilor, in 2013, peste 70% dintre companii intentioneaza sa isi imbunatateasca serviciile de asistenta clienti furnizate in mediul online, respectiv prin intermediul email-ului sau chat-ului. Pe plan local, aproximativ 20% dintre companiile financiare utilizeaza deja aceste mijloace pentru comunicarea cu clientii finali.

In ceea ce priveste serviciile de asistenta acordate prin intermediul aplicatiilor mobile, aproximativ 60% dintre companiile private se declara in favoarea directionarii investitiilor catre acest canal de comunicare. Investitiile vizeaza atat dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea celor existente, o parte dintre companii utilizand acest canal inca din anii anteriori.

De asemenea, circa 50% dintre companii vor investi in imbunatatirea serviciilor de suport furnizate prin intermediul retelelor sociale, canal preferat in special de catre utilizatorii tineri.

Apelurile voce vor continua sa atraga o mare parte din investitiile pe care companiile private doresc sa le realizeze, acest canal fiind in continuare cel mai utilizat de catre clientii finali. Circa 40% dintre companii au declarat prioritare in investitiile pe acest segment.

In schimb, mai putin de 20% dintre companii intentioneaza sa imbunatateasca serviciile de asistenta furnizate prin intermediul apeluri voice inregistrate (Interaction Voice Recorder).

„Este de preferat ca o companie sa utilizeze un mix de canale pentru furnizarea serviciilor de asistenta, sa vina cat mai mult in ajutorul utilizatorilor finali si nu sa se concentreze doar pe un anumit segment. Intr-adevar, dezvoltarea mai multor canale de comunicare implica resurse financiare mai mari, insa utilizarea unor solutii software avansate, de tipul all-in-one, care sa asigure gestiunea tuturor acestor mijloace, este unul dintre cele mai bune mijloace pentru reducerea costurilor operationale in centrul de contact”, spun reprezentantii Interactive Intelligence.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016