Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STUDIU: La ce sunt folosite retelele de socializare in Romania

Tags: barbati, femei, retele sociale, studiu, social media

Barbatii intra pe retelele de socializare pentru a-si crea noi relatii, iar femeile sa si le consolideze pe cele pe care le au deja, potrivit studiului "ManConquer, Women Preserve", prezentat, joi, de Nora Marcovici, CEO al BBDO Group, si Lacramioara Loghin, Managing Director la Exact.
Conform studiului mai sus amintit, in Romania, barbatii folosesc mult mai multe dispozitive tehnologice in fiecare zi si acceseaza mai multe retele de socializare pe zi, comparativ cu femeile.
 
Totodata, peste jumatate dintre respondentii de sex masculin au telefoane mobile, pe care le folosesc pentru a se conecta la internet si pentru a accesa diferite aplicatii. 60% dintre acestia informatii utilitare pe internet, dar si stiri, pe care le comenteaza pe forumuri, mai mult decat femeile. Noua din 10 barbati folosesc motoare de cautare online si mai mult de un sfert dintre respondenti joaca jocuri online.
 
Platforma de partajare video YouTube este accesata de peste 50% din barbatii participantii la studiu, in fiecare zi.
 
Femeile sunt, prin comparatie, mai putin active pe retele de socializare decat barbatii. Aproximativ 64% dintre femeile care au participat la studiu intra zilnic pe Facebook si peste 60% acceseaza zilnic un cont de e-mail personal.
 
Studiul mai indica faptul ca un procent mai mic de femei detin un telefon de ultima generatie, dar il folosesc mai mult decat barbatii ca sa intre pe Facebook. Noua din 10 femei intra pe Facebook pentru a relationa cu actualii prieteni, in timp ce opt din 10 o fac pentru a-si cauta vechi prieteni.
 
Barbatii sunt deci cei care isi fac mai multi prieteni noi pe platformele social media, ei fiind cei care incearca sa se autopromoveze intr-o masura mai mare decat femeile. Femeile contribuie mai mult la continut, deoarece posteaza mai mult, dar barbatii contribuie la diversificarea acestuia, prin adaugarea de fotografii si videoclipuri.
 
In ceea ce priveste tipul de interactiune, studiul releva faptul ca 55% din toti respondentii sunt fanii unei pagini de brand, fiind interesati de noile informatii publicate de acesta (in special inovatiile).
 
Studiul a fost prezentat joi, la evenimentul Graffiti BBDO - The next 20 years, organizat cu ocazia implinirii a 20 de ani de la infiintarea agentiei.
 
Autor: Petru Scraba


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016