Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU: Mirosul de ciocolata te tine mai mult in magazin

Tags: marketing, studii de piata, ciocolata, mirosul de ciocolata, comportamentul consumatorilor

Cercetatorii belgieni au descoperit un nou si ieftin mod de a-i determina pe consumatori sa ramana in magazine pentru perioade mai mari de timp si pentru a-i impulsiona sa cumpere mai mult, facand achizitii impulsive pe drumul spre casa, scrie webpronews.com.
Studiul a fost publicat in revista Journal of Environmental Psychology su descrie un experiment efectuat pe o perioada de 10 zile in cateva librarii din Belgia.
 
In timpul a 50% din programul de lucru, aerul din magazine a fost incarcat cu aroma de ciocolata. Desi mirosul a fost suficient de subtil pentru a nu fi remarcat din prima, clientii au recunoscut parfumul dulcei de cacao, imediat ce li s-a dezvaluit experimentul.
 
Dintr-un esantion de 201 clienti, fiecare a cincea persoana a fost monitorizata si s-a descoperit ca au fost de 2,22 ori mai predispusi sa rasfoiasca mai multe carti cand mirosul era dispersat in incinta, romanele de dragoste fiind cele mai cautate.
 
Prin urmare, cercetatorii sugereaza ca retailerii sa foloseasca arome ambientale placute pentru a imbunatati mediul magazinului. Mirosul trebuie insa sa fie in congruenta cu produsele expuse. Nu poti, teoretic vorbind, aprinde lumanari cu miros de sunca in librarie, daca nu ai carti despre istoria gatitului carnii de porc.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0