Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Studiu: Reclamele mobile sunt mai eficiente decat cele desktop

Tags: reclame mobile, facebook, reclame desktop, studiu, eficienta reclame facebook

Daca aveati dubii in legatura cu viitorul publicitatii pe mobil, un studiu in materie este in masura sa vi le spulbere. Pe masura ce dispozitivele mobile de ultima generatie devin tot mai accesibile si raspandite, reclamele dedicate lor nu doar se inmultesc, ci sunt mai eficiente.
Datele unui studiu realizat de SocialCode releva faptul ca reclamele Facebook create pentru terminalele mobile au o performanta simtitor mai ridicata fata de cele pentru desktop-uri.

La inceputul acestei luni, Facebook a inceput sa vanda pentru prima data advertiserilor reclame de tip Sponsored Stories pentru terminale mobile. Sponsored Stories sunt acele mesaje platite de companii pentru a fi puse in evidenta intr-un mod aparte in fluxul de stiri al fanilor si al prietenilor lor.



Potrivit studiului, reclamele care apar in fluxul de stiri de pe mobil beneficiaza de mai multe click-uri si mai multe like-uri decat cele care apar in fuxul de stiri de pe desktop-uri.  De asemenea, se pare ca si alte tipuri de reclame, precum cele display si search, se bucura de un CTR (click-through rates) mai mare.

In cazul reclamelor pe mobil, rata CTR se ridica la 0,79%, in vreme ce in cazul celor pe computer rata este de 0,32%. Datorita acestor rate CTR semnificativ mai mari, Facebook a castigat de doua ori mai multi bani de pe urma reclamelor pe mobil. Datele arata ca acestea ii aduc companiei in jur de 7,5 dolari la mia de vizualizari, iar cele desktop doar 2,98 dolari.

In plus, numarul de like-uri la 1.000 de vizualizari este din nou mai ridicat in cazul reclamelor pe mobil: 0,62% comparativ cu 0,21% in cazul reclamelor desktop.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0