Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

The Practice, in top 15 cele mai creative agentii de PR din lume

Tags: the practice, top, creative index, holmes report, cele mai creative agentii de pr

Se zice ca cifra 13 e cu ghinion, nu insa si daca te numesti The Practice, iar 13 este locul pe care il ocupi intr-un top international al celor mai creative agentii de PR din lume. Este vorba despre Creative Index 2012, realizat pentru prima data anul acesta de catre The Holmes Report
Rezultatul agentiei romanesti este cu atat mai important cu cat in top se mai regaseste o singura alta agentie independenta (Prime PR din Suedia), celelalte companii fiind relete internationale care sunt avantajate de cumularea rezultatelor tuturor sucursalelor din lume.
 
"Suntem foarte fericiti. Acest rezultat este extrem de valoros pentru orice agentie din lume – cu atat mai important este, deci, pentru noi, o agentie din Romania cu doar 14 oameni! E un motiv de mandrie pentru intreaga industrie locala de PR!", spune Gabriela Lungu (Managing Partner, THE PRACTICE).
 
La alcatuirea clasamentului au fost luate in considerare rezultatele obtinute la peste 20 dintre cele mai importante competitii internationale, printre care Cannes PR Lions, SABRE Awards si European Excellence Awards pe o perioada de 12 luni. Noul clasament Creative Index, ce premiaza creativitatea in PR, urmeaza modelul The Gunn Report, indexul global al excelentei in comunicare creativa.
 
"Toate rezultatele prezentate includ si parametri de eficienta, nu doar de creativitate. Campaniile de PR sunt intotdeauna evaluate, asa cum e si firesc, si dupa rezultatele pe care le obtin. O idee, oricat de puternica, e irelevanta daca nu produce rezultate masurabile", a explicat Arun Sudhaman (Managing Editor, The Holmes Report)
 
The Practice are in portofoliu peste 100 de premii si nominalizari la competitii locale si internationale, fiind prima agentie de PR romaneasca premiata la Cannes Lions (Silver PR Lion in 2010), singura castigatoare a unui Grand Prix la o competitie internationala de PR (EMEA SABRE in 2008) si singura detinatoare a trofeelor Global Sabre Awards (in 2011 si 2012).
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0