Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Tinerii prefera sa lucreze in companii mici si startup-uri

Tags: milenari, generatia y, companii mici, startup, online marketing, social media, spirit antreprenorial

Tinerii absolventi prefera sa lucreze in startup-uri decat in corporatii, rezulta dintr-un studiu recent realizat de PayScale Inc. si Millennial Branding.
Milenarii, sau reprezentantii Generatiei Y, adica tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 29 de ani, sunt mai atrasi de companiile mici, deoarece acestea le ofera mai multa flexibilitate, nu restrictioneaza accesul la retelele de socializare si ii ajuta sa isi dezvolte spiritul antreprenorial.
 
Din studiu rezulta ca Generatia Y are spirit antreprenorial, este foarte priceputa in social media si prefera libertatea si flexibilitatea in locul politicilor stricte din companiile mari.
 
Milenarii sunt indeosebi atrasi de companiile importante de tehnologie, care apreciaza si rasplatesc inovatia, ofera salarii mari si programe de lucru flexibile. Insa cea mai mare parte a tinerilor din Generatia Y lucreaza in companii mici, care au mai putin de 100 de angajati (47%). 30% dintre Milenari lucreaza in companii medii care au intre 100 si 1.500 de angajati si doar 23% dintre tineri sunt angajati ai unor companii mari, cu peste 1.500 de angajati.
 
Aceasta generatie este extrem de priceputa in online marketing si social media, ambele fiind domenii cu potential mare de dezvoltare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0