Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top 10 consumatori de publicitate in 2011, in Romania

Tags: publicitate, investitii, romania, mobile communication

Cel mai important cheltuitor in publicitate din Romania este, in continuare, telefonia mobila: investitii in comunicare in media de 42 milioane de euro in 2011 (grafic, Mobile Communications), conform studiului Media Fact Book 2012 elaborat de agentia Initiative, citat de adplayers.ro.
Pe locul doi ii gasim pe investitorii in comunicarea de Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii, cu 40 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul precedent. 

Tot in 2011, in crestere cu 20% comparativ cu 2010, Produsele si Serviciile Medicale au adus 25 de milioane de euro in media, ocupand locul trei in topul celor mai mari cheltuitori de publicitate. Firmele care au fost cele mai active in acest domeniu sunt Bayer, Zenith Pharmaceuticals si Catena. 

In ceea ce priveste consumul media, au infulecat destul, cate 15 milioane de euro fiecare, Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile.

Industria Automobilelor si a vehiculelor 4x4 nu a investit la fel de mult in publicitate, aceasta diminuandu-si input-ul fata de 2010, pana la 10 milioane de euro. Doar 8 milioane de euro au fost bagati pe piata de advertising de Produsele Lactate, la fel ca Produsele de Ingrijire a Gospodariei.

P&G, Orange, L’Oreal si Nestle, Cosmote, Vodafone, Unilever si Reckitt-Benckiser se estimeaza ca au fost cei mai importanti investitori in publicitate.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0