Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Top green: Cele mai ecologice branduri

Tags: top, branduri ecologice, interbrand, best global green brands report, toyota, ecologic

Interbrand a dat publicitatii a doua editie a Best Global Green Brands Report, un top al companiilor cu cele mai multe campanii si realizari ecologice. Topul include 50 de branduri internationale din tari precum SUA, Olanda, Japonia, Coreea de Sud, Suedia, Elvetia, Spania, Germania, Marea Britanie, Franta si Finlanda.
Pentru realizarea ierarhiei au fost luate in considerare doua aspecte esentiale: performanta brandului (in ce masura acesta produce si distribuie produse si servicii intr-o maniera responsabila fata de mediu) si perceptia brandului (in ce masura acesta este perceput de catre public ca fiind eco). In functie de aceste doua aspecte se stabileste valoarea indicelui gap in baza caruia se face ierarhia.

Indicatorul reprezinta practic diferenta dintre scorul acordat pentru performanta brandului si perceptia sa. Cand acesta este pozitiv, inseamana ca performanta brandului in ceea ce priveste activitatea ecologica este mai mare decat cred consumatorii, iar atunci cand este negativ inseamna ca perceptia consumatorilor in legatura cu performanta brandului este exagerata comparativ cu realitatea.  

Toyota, brand care anul trecut s-a situat pe prima pozitie a clasamentului, ramane in top si anul acesta, cu un indice gap de -2.56.  Pozitia sa se datoreaza in mare masura succesului modelului Prius, care a devenit pentru publicul larg sinonim cu termenul „hibrid”.

Pe urmatoarele pozitii se situeaza in ordine Johnson & Johnson, Honda, Volkswagen si Hewlett-Packard, majoritatea dintre acestea reusind sa urce cateva pozitii fata de anul precedent.

McDonald’s, situat tocmai pe locul 45, inregistreaza cel mai scazut indice gap, respectiv -16.5, urmata de Microsoft (locul 33, indice gap 11.47) si IKEA (locul 39, -10.38 ), ceea ce inseamna ca strategiile lor nu sunt atat de stralucite si eficiente precum sunt percepute de catre consumatori. In schimb, Nokia, brand situat pe pozitia 20, are cel mai mare indice gap 18.49, gratie numeroselor sale actiuni ecologice.

„Sustenabilitatea s-a dovedit a fi un aspect strategic si foarte profitabil pentru companii si un catalizator pentru branduri. Este insa crucial ca perceptia consumatorilor asupra brandurilor sa fie apropiata de performantele sale in materie de actiuni ecologice, altfel eforturile lor vor fi zadarnice”, spun realizatorii studiului.     

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0