Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Unde se vorbeste cel mai mult despre branduri in mediul online?

Tags: brand, social media, cel mai utilizat canal social media, studiu, corporatii, top fortune global 100

Daca v-ati gandit instantaneu la Facebook, ei bine, ati gresit. Doar pe jumatate insa, caci locul online in care se vorbeste cel mai mult despre branduri este tot din zona social media.
Companiile listate in Fortune Global 100, un index al celor mai bogate si mai mari companii din SUA, Europa, Asia-Pacific si America Latina, genereaza in medie 10.400.132 de mentionari online pe luna, cea mai mare parte via Twitter, arata datele unui studiu realizat de Burson-Marsteller si Visible Technologies.

Vreme de o luna de zile, fiecare dintre cele 100 de companii incluse in topul Fortune Global a fost mentionata pe Twitter de 55.970 ori. Forumurile online si blogurile au oferit si ele oportunitati de social engagement insa la cote mult mai scazute, generand in medie 19.739 de mentiuni si respectiv 19.610 pe parcursul unei luni.



De asemenea, se pare ca Twitter este si cea mai populara platforma social media printre companiile incluse in topul Fortune Global 100 -  87% dintre companii utilizeaza site-ul de microblogging.

Cea mai mare crestere in ceea ce priveste adoptia social media de catre corporatii ii revine celebrului YouTube. Chiar si asa insa, Twitter ramane cel mai utilizat canal social media de catre marile companii:

- 87% dintre companii au cel putin un cont de Twitter (in crestere de la 77% in 2011);
- 79% utilizeaza YouTube (in crestere de la 57% in 2011);
- 74% utilizeaza Facebook (in crestere de la 61% in 2011).



In ceea ce priveste numarul de followeri pe care il au corporatiile pe Twitter, acesta s-a triplat comparativ cu anul trecut, de la 5.076 per companie in 2011 la 14.709 in 2012.  

Studiul mai releva faptul ca utilizarea mai multor platforme social media este de asemenea in crestere. Marile companii au in medie 10.1 conturi de Twitter, 10.4 pagini de Facebook, 8.1 canale pe YouTune, 2.6 paginii pe Google+ si 2.0 conturi de Pinterest.
Studiul a fost realizat in februarie 2012 pe un esantion format din 29 de companii americane, 45 europene, 23 din zona Asia-Pacific si 3 din America Latina.

Topul Fortune Global 100 include companii precum: Wolkswagen, ArcelorMittal, Vodafone, Peugeot, Toyota, GE, ING, Allianz, E.ON, Carrefour, HP, Gazprom, Citigroup, Nestle, Panasonic, Enel, Lukoil, Ford, Sony, P&G, Honda, Walmarkt, Deutsche Telekom.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0