Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Utilizarea social media de catre companii: Unde, care, cat

Tags: social media, utilizare social media, companii, studiu, facebook, twitter

Un studiu realizat de firma InSites Consulting releva faptul ca platformele social media cel mai des utilizate de catre companii sunt Facebook (61%), Twitter (39%), LinkedIn (29%) si YouTube (24%).
Cel mai mare nivel de utilizare a retelelor de socializare se regaseste insa in SUA, acolo unde 80% din companii folosesc Facebook, 45% mizeaza pe Twitter, 48% pe LinkedIn, iar 31% au cont de YouTube.

In Europa, in schimb, cel mai mare grad de utilizare a Facebook-ului de catre companii se inregistreaza in Marea Britanie, in timp ce 45% din companiile olandeze folosesc Twitter, 42% din acestea mizeaza pe LinkedIn si 25% din companiile germane utilizeaza YouTube.

Companiile care si-au integrat social media in activitatile lor utilizeaza in medie trei canale social media diferite, iar angajatii si clientii acestora tind sa fie mai multumiti si mai dispusi sa recomande compania altor persoane.

Per ansamblu insa, se constata ca nivelul integrarii mediilor sociale cu activitatile companiei este foarte redus. Doar 12% din companiile analizate si-au integrat complet prezenta social media cu activitatile curente.
 
Studiul a mai aratat ca 29% din acestea nu folosesc retelele de socializare in mod activ si alte 27% din companii sunt abia la inceput de drum in ceea ce priveste utilizarea Facebook, Twitter sau LinkedIn.

Cel mai mare numar de companii indiferente fata de social media se regasesc in Franta, unde 46% dintre antreprenorii respondenti au declarat ca firmele lor nu gasesc vreo utilitate pentru retelele sociale.

Mai multe date sunt disponibile aici.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0