Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Utilizatorii de social media nu mai creeaza continut, ci il disemineaza pe al altora

Tags: utilizatori de social media, diseminare informatii, facebook, twitter, microbloguri, sua

Numarul utilizatorilor de Facebook va creste in SUA cu 13,4%, conform estimarilor eMarketer. Nu v-a atinge insa nivelul cresterii de 38,6% din 2010 si uluitorul salt de 90,3% din anul anterior. Si pe Twitter situatia este similara: daca, in 2009, cresterea inregistrata a fost de 293,1%, anul acesta va ajunge la doar 26,3%.
In multe tari in curs de dezvoltare, retelele mai sus amintite, precum si altele, audientele nu cresc spectaculos, de acest avantaj bucurandu-se doar tari ca Indonezia si cele din grupul BRIC (Brazilia, Rusia, India si China).
 
Intre timp, utilizatorii din tarile mai dezvoltate si-au schimbat comportamentul dupa ni intregi petrecuti pe aceste site-uri. Conform unui raport publicat de GlobalWebIndex, cresterea utilizarii retelelor de socializare a incetat in plaja de varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani in Statele Unite. In alte tari, acest grup de varsta a ajuns deja la saturare si gradul de utilizare chiar scade.
 
In randul celor care inca mai raman pe Facebook, se inregistreaza un declin la nivelul unor activitati cum ar fi trimiterea de mesaje, de cadouri digitale, instalarea aplicatiilor si alaturarea la diverse grupuri. Aceste activitati scad ca intensitate mai rapid in SUA decat in alte state, rata accelerandu-se in randul utilizatorilor sub 30 de ani, absolventi de facultate.
 
In ceea ce priveste microblogurile, ca Twitter, utilizatorii sunt preocupati cu diseminarea continutului. Link-uri catre alte microbloguri, poze personale si link-uri catre filmulete si stiri - acestea sunt cele mai frecvente actualizari de stari. In afara de poze, toate celelalte continuturi sunt create de altcineva decat de persoana care disemineaza.
 
Raportul mai sus mentionat remarca faptul ca exista o cerere crescanda pentru continutul profesional. Sursele traditionale de stiri sunt dominante, inclusiv in randul microbloggerilor si a utilizatorilor intensivi de retele de socializare. Cand au fost intrebati ce-si doresc sa afle de la brand-uri, consumatorii au raspuns ca vor informatii si entertainment (tinerii). 
 
Brand-urile au oportunitatea de a folosi peisajul social media orientat spre transmisie pentru a disemina continut de valoare, caci consumatorii sunt infometati de informatii interesante pe care sa le transmita mai departe.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016