Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vedete si branduri: Cat de benefice sunt asocierile dintre cele doua

Tags: branduri, vedete, asociere branduri si vedete, asociere imagine, studiu

Numeroase branduri isi leaga numele de diverse vedete in speranta ca celebritatea si succesul acestora li se vor transfera automat si lor. Totusi, s-ar parea ca investitia in astfel de asocieri este destul de riscanta si ca nu merita intotdeauna uriasele sume platite.
Potrivit unui studiu realizat la Universitatea Colorado Boulder asocierea cu celebritatile, utilizata pe scara larga de catre branduri pentru a-si spori vizibilitatea, nu functioneaza intotdeauna conform asteptarilor advertiserilor. Asta pentru ca, se pare, aspectele negative legate de o vedetea sunt intotdeauna transferate si brandurilor, in vreme ce cele pozitive nu.

Participantii la studiu au fost rugati mai intai sa citeasca cateva stiri privind vedetele, printre ele fiind si una legata de catareata Jessica Simpson si un brand a carui imagine este aceasta. Opiniile au fost deopotriva pozitive si negative in privinta vedetei americane, insa atunci cand participantilor li s-a solicitat parerea in legatura cu brandul pe care Jessica Simpson il reprezenta, s-a constatat ca asocierile negative s-au transferat rapid de la vedeta catre brand in special atunci cand cele doua nu se potriveau (imaginea cantaretei fusese asociata cu o marca de cutite de buzunar).  

„Sfatul meu catre toti marketerii este sa fie precauti, intrucat celebritatile, ca de altfel oricare dintre noi, au aspecte pozitive si negative ale personalitatii, insa cele negative se transfera cu foarte mare usurinta brandurilor”, spune unul dintre realizatorii studiului.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 27-Iun-2012 23:55:09
Benefice pentru cine ? Poate pentru asa-zisele vedete care nu mai reusesc pe cai normale sa isi satisfaca foamea ...

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0