Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
24 la suta din fraude se intampla online
Tags: fraud management, 30 aprilie, jw marriott bucharest, mihaela andriescu, keysfin, bogdan fota, ceo
Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Expo Media, membru Marketing Insiders Group, va organiza cea de-a cincea editie a conferintei de nisa Fraud Management & Operational Risk Forum, pe 30 aprilie 2014, in cadrul JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Cele mai frecvente fraude economice raportate de catre companii la nivel mondial, se impart dupa cum urmeaza: instrainarea bunurilor, fraudele de achizitie, mita si coruptie, criminalitate online si inselaciunile contabile, conform PWC - KRL Fraud Report 2013-2014. In functie de recurenta actiunilor, primele doua actiuni, se incadreaza la actiuni de criminalitate economica ocazionala, iar ponderea lor in procente este 69 la suta pentru instrainarea bunurilor si 29 la suta pentru fraudele de achizitie. Aceasta actiune din urma, frauda in procesul de achizitie, poate fi, in functie de domeniul de activitate al companiei, atat o actiune ocazionala, cat si una sistematizata, periodica. Astfel, in cadrul criminalitatii periodice, cele mai frecvente infractiuni economice raportate in 2013 sunt dupa cum urmeaza: 29 la suta fraudele de achizitii, 27 la suta mita si coruptia, 24 la suta actiuni de criminalitate online si 22 la suta inselaciuni contabile. In 56 la suta din cazuri, infractiunile au fost realizate de catre cineva din interiorul organizatiei.
Frauda comisa in mod periodic erodeaza atat integritatea angajatilor cat si pe cea a companiei, afectand organizatia nu doar la nivel economic, ci si la nivel de imagine si reputatie a brandului.
La nivel global, 1 din 3 companii a fost victima unei infractiuni economice. Cele mai mari rate de criminalitate economica raportata la nivel modial au fost inregistrate in Europa de Est - 39 de procente, urmata de America de Nord cu 41 de procente si Africa cu 50 de procente.
O strategie pertinenta de evitare a fraudei si a riscului operational trebuie sa porneasca de la intelegerea numerosilor factori care pot duce la aparitia infractiunilor economice sau a pierderilor, in cazul riscurilor operationale. Preventia si gandirea strategica au devenit imperative pentru a evita situatiile financiare grave.
”Riscul organizational nu este ceva static, nu cred ca se incadreaza intr-un sablon. Poate lua diferite forme in functie de industrie, de mediul economic, de oamenii din companie sau de zona geografica. Seamana mai degraba cu o bestie salbatica: daca o lasi nesupravegheata, produce pagube, dar daca reusesti sa o imblanzesti, obtii un avantaj valoros - un adevarat suport pentru organizatie.” Radu Niculiu Managing Partner, B.st Media Concept si moderator al editiei de anul acesta a Conferintei de Fraud Management & Operational Risk.
Conferinta de Fraud Management & Operational Risk este un eveniment cu impact deopotriva educativ si strategic pentru comunitatea locala de business si va avea loc pe data de 30 aprilie 2014, in incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Participantii la editia de anul acesta vor putea afla mai multe despre: tendinte curente si de viitor pentru preventie si managementul fraudei la nivel international, dar si in Romania, metode de profiling ”Fraudster” - psihologia cyber criminalului, metrice si tendinte de monitorizare (KRI, KFI), solutii si obstacole cu care se confrunta sectorul public versus sectorul privat, Risk Management Framework & Lifecycle etc.
“Una dintre fraudele comune care afecteaza foarte puternic mediul de business este cunoscuta sub numele de bankruptcy fraud. Atat sectorul financiar precum si alte sectoare de activitate sufera din cauza acestui tip de frauda. <Bankruptcy fraud> si solutiile existente pentru identificarea si preventia acesteia sunt subiectele pe care le vom aborda in cadrul evenimentului Fraud Management & Operational Risk Forum”. Mihaela Andriescu, Business Developer- Keysfin
Printre speakerii de anul acesta ai Conferintei de Fraud Management & Operational Risk Forum se numara experti de renume, pe plan local si international, din domenii de activitate orientate catre anticipare, identificare si solutionare a fraudei si managementul riscurilor operationale, cum ar fi: Radu Niculiu, Managing Partner, B.st Media Concept, Bogdan Fota, CEO, Ba-Management Services, Ana Sebov, Senior Manager Forensic Services, PWC, Aurelia Chiru, Specialist Forensic SRI, Mihai Tanase, Senior Manager, KPMG Romania si Kemal Ozmen, Partner, Ascentor Business Services.
”Avem nevoie de un concept nou de risc pentru ca suntem programati sa simplificam. Simplificand, avem senzatia ca pastram controlul. De aceea, intalnesc in continuare foarte multe firme in care se lucreaza dupa metoda teoretica a riscului: Ce nu este un risc iminent si mare, este eliminat (din memorie). De rest… ne ocupam cu masuri, detalii si amanunte. Ce bine ca pilotii de avioane nu gandesc asa, altfel am auzi zilnic despre accidente.” Bogdan Fota, CEO, Ba-Management Services
Evenimentul beneficiaza de sustinerea ACFE in calitate de partener strategic, Customer Service School si KeysFin – parteneri, precum si de expunerea media asigurata de: Contact Center Magazine, Marketing Portal, Manager.ro, Doing Business, Busines Forum, 9AM, Business Live.
Pentru mai multe informatii despre evenimentul de afaceri va invitam sa accesati www.conference-arena.com
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati la laura.galos@expomedia.ro
Despre Expo Media
Expo Media, membru Marketing Insiders Group, asigura servicii de marketing integrat inca din 2004. Avand competente din multiple arii precum ATL, BTL, TTL si consultanta de tip “customer centricity”, echipa Expo Media se bucura de un portofoliu vast si variat de clienti, cu care desfasoara parteneriate de incredere, pe termen lung. In ultimii ani compania a facut parte din juriul Stevie Awards (Categoria “Sales & Customer Service”) si a demarat proiecte unice in Romania, precum www.conference-arena.com.
CONTACT
Ichim Diana Sorina | Creative Communication Strategist, Expo Media
Telefon: +40 21 411 44 20
Email: diana.ichim@expomedia.ro
Web: www.conference-arena.com l www.enlightening.ro l www.expomedia.ro
Social Media: www.facebook.com/conferinte.ro
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.